Meninger om Sony-Ericsson T610
Fra : Jesper Vels

Dato : 13-07-03 16:31

Hej er der nogen som har købt en T610 ... Jeg er nemlig interesseret men
kan ikke finde specielt mange oplysninger inde på Ericssons
hjemmeside. Jeg er interesseret i at få at vide om den nogenlunde svarer
til en Nokia 3650 mhs til at kunne købe programmer mm. Og om det er
muligt med software at "uploade" ringetoner m.m.

Fra : BorreBoy

Dato : 13-07-03 18:05

"Jesper Vels" <jesper@vels.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til en Nokia 3650 mhs til at kunne købe programmer mm. Og om det er
> muligt med software at "uploade" ringetoner m.m.

Det er den fedeste telefon jeg nogensinde har haft. Kender ikke N 3650.
Du kan uploade ringetoner, billeder mm. via BlueTooth eller IR.

Se evt.: www.myt610.com

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Jesper Winding

Dato : 14-07-03 02:52

Jeg tror ikke der er noget på markedet ligenu der slår en T610 - Det er en
rigtig lækker mobil. Skiftede selv fra en N6610.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : KGB

Dato : 15-07-03 15:40

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror ikke der er noget på markedet ligenu der slår en T610 - Det er en
> rigtig lækker mobil. Skiftede selv fra en N6610.

Jo der er ... Jeg har selv en T610. Jo, det er skam en fin telefon. Men min
gamle P800 var nu lidt federe

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Jesper Winding

Dato : 15-07-03 17:29

Men meget større og tungere ikke?

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : KGB

Dato : 15-07-03 18:20

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Men meget større og tungere ikke?

Nej, det ville jeg ikke sige. Lidt større. Tungere ville jeg slet ikke sige.
100g +/- gør ingen forskel for mig. Til gængæld kunne den sindsygt mange
flere ting, og kunne* tage ordentlige billeder !

* Hvis / når forholdene var til det.
--
Regards, yours truly madly

(-: KGB