Støbning af fliser til pool!!
Fra : Lars Kristiansen

Dato : 13-07-03 15:54

Hej

Jeg skal støbe nogle kantfliser til min pool, og har fået lavet en støbeform
i vandfast x-fner men en glat brun belægning.

Men jeg har et problem det er meget svært at få flisen ud af formen igen, en
murer på mit arbejde sagde jeg skulle smøre den med dieselolie for at
betonen lettere skulle slippe formen, men det virker ikke helt efter
hensigten.

Er der nogen der har et godt tip til hvad jeg skal smøre formen med??

På forhånd tak
Lars Kristiansen

Fra : Jens Petersen

Dato : 13-07-03 17:01

On Sun, 13 Jul 2003 16:54:08 +0200, "Lars Kristiansen"
<lars.kristiansen@mail.dk> wrote:

>Er der nogen der har et godt tip til hvad jeg skal smøre formen med??

Da jeg var dreng lavede min far selv havefliser og han brugte aviser i
bunden af formen.

--
Jens

If I promise to miss you, will you go away?