Sharm el Sheik
Fra : Søren Reinke

Dato : 12-07-03 22:34

Hejsa

Jeg er så heldig jeg skal til Rødehavet (igen) den 31/7 for at holde lidt
ferie og dykke lidt :)

Er der nogen der evt. lige har været der og kan fortælle mig hvad
temperaturen er både over i under vandet ?
Så jeg kan glæde de andre der skal med :)

På forhånd tak
Søren Reinke

Fra : Henrik

Dato : 13-07-03 00:43

Prøv at se på dette link : http://www.weatheronline.co.uk/Egypt.htm

Fra : K.L.Rasmussen

Dato : 13-07-03 07:41

Ja det her jeg
Luften er 41 og vandet 26/28c
sigt: bare for god ! :)

Mvh
K.L.Rasmussen
www.norresundbysportsdykkerklub.dk

Fra : Søren Reinke

Dato : 13-07-03 08:38

K.L.Rasmussen wrote:

> Ja det her jeg
> Luften er 41 og vandet 26/28c
> sigt: bare for god ! :)

Mange tak for hjælpen :)

Hilsen
Søren Reinke

Fra : kasper elsborg

Dato : 13-07-03 17:15

hej søren.. lige et godt råd med på vejen.. tag til Dahab, og dyk i "the
canion". Dykningen der er billigere. ca 5 $ pr styk, alt efter antal,
overnatning 40 pund (ca 45 kr) m. aircon. priserne der er også 1/3 end i
sharm, og så koster det kun 11 pund i bus derop. rejsetid ca 1 time. Det er
helt bestemt værd at tage der op i et par dage.
Jeg har lige været der. havde hotel i sharm, men var i Dahab i 8 dage.
dykkede med divers down under(15-20 $ pr dyk alt efter antal) overnattede på
fighting kangaroo oasis.

mvh Kasper
ps.gid det var mig der skulle derned igen...

Fra : Søren Reinke

Dato : 14-07-03 21:16

kasper elsborg wrote:

> [...]
> Jeg har lige været der. havde hotel i sharm, men var i Dahab i 8 dage.
> dykkede med divers down under(15-20 $ pr dyk alt efter antal) overnattede

Mange tak for tippet, jeg vil helt klart huske det til næste gang.
Men jeg skal egentligt på familieferie, og jeg tror ikke de andre er
frygteligt tilfredse hvis jeg bare stikker af.

> mvh Kasper
> ps.gid det var mig der skulle derned igen...

Tro mig jeg glæder mig VILDT meget, også selv om jeg var der nede i Marts, i
14 dage hvor den ene uge var liveaboard :)

Hilsen
Søren Reinke