Andet multimedie
bentjuul 3670
Buet tekst.
Fra : goofy

Dato : 12-07-03 21:19

Hej NG.

Er der en der vil hjælpe mig. Jeg har lovet min kone at lave et billed
hvor vores domæne navn stå ned langs ryggen på vores kat.
Billedet skal bruges til at få trykt på et par t-shirts, som vi vil
bruge på udstillinger.

Jeg har forsøgt de sidste par dage med. div. toturials og med megen
hjælp fra web.master på www.pspgrafik.dk, men jeg kan ikke få det til at
virke som jeg vil.
Er der en der vil hjælpe mig så skriv på vinbaek@tdcadsl.dk i kan IKKE
bruge " besvar " knappen = ugyldig e-mail
På forhån tusind tak

Steen Vinbæk
www.ocicats.dk

Fra : SKELMOSE

Dato : 12-07-03 22:32

"goofy" skrev d. 12-07-03 21:19 dette indlæg :
> [...]
>
> Steen Vinbæk
> www.ocicats.dk
> Indsæt billedet af katten i WORD og brug WORDART, der kan du forme din
tekst som du vil
Mvh RJS

http://www.kandu.dk/

Fra : Hanne VF

Dato : 13-07-03 08:34

> [...]
> hvor vores domæne navn stå ned langs ryggen på vores kat.
> Billedet skal bruges til at få trykt på et par t-shirts, som vi vil

Hvad med, at du blot overlader billedet og dit ønske til det firma der skal
trykke jeres t-shirts.
Så får du problemet løst.

For det meste kan man slet ikke anvende, sådanne "færdige" løsninger som
kunderne kommer med.

MVH Hanne VF

Fra : Jette

Dato : 13-07-03 10:07

"Hanne VF" skrev:
> For det meste kan man slet ikke anvende, sådanne "færdige" løsninger som
> kunderne kommer med.

Det kommer helt an på hvor man henvender sig.... diverse fotoforhandlere
reklamerer ligefrem med trykning af kundernes egne billeder på T-shirts,
musemåtter, krus m.m.

Mvh. Jette

--
***** LEJLIGHED TIL SALG I STORKØBENHAVN *****
3 vær. med have, centralt i 2860 Søborg

Fra : kajo

Dato : 13-07-03 23:28

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor vores domæne navn stå ned langs ryggen på vores kat.
> Billedet skal bruges til at få trykt på et par t-shirts, som vi vil

Er det sådan du mener:

Mvh Kajo

---

Fra : goofy