Til Venedig, hvordan?
Fra : Jensen

Dato : 12-07-03 19:10

Er der nogle her der kan komme
med nogle gode tilbud, priser,
rejseberauer, forslag eller lignende,
til en rejse til Venedig for 2 personer i
en uges tid.

Med fly, altså ikke kør-selv ferier.

Er en uge i Venedig for meget,
hvis man bare vil derned og hygge sig?
(Jeg ser mest tilbud med
flyrejser, inkl. 2 overnatninger!)

Erfaringer, søges

MVH.
Peter

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 12-07-03 19:16

Jensen wrote:

> [...]
> med nogle gode tilbud, priser,
> rejseberauer, forslag eller lignende,
> til en rejse til Venedig for 2 personer i

Hvad med toget.?

Du kan - såvidt jeg ved - komme til Venedig med kun 1 skifte.

Mvh. Jørgen

Fra : Jensen

Dato : 12-07-03 19:40

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med toget.?
>
> Du kan - såvidt jeg ved - komme til Venedig med kun 1 skifte.
>

> Mvh. Jørgen

OK, ja det havde jeg ikke tænkt på,
lyder som en god ide,
har DSB mon noget?
kigger lige efter.....

Peter

Fra : Erik

Dato : 12-07-03 20:19

Hej,

DSB har tidl. givet mig et rimeligt tilbud på 2 personer til Venedig, man
kan mod tillæg få sovevogn til München er det vist.

Det kan stadig lade sig gøre at flyve billigere tror jeg, men jeg syntes
togturens pris var rimelig (husker ej præcist, ring til dem, deres netsider
er jo ikke til at blive klog på), men jeg er selv meget inter. i at tage
toget. Problemet med alle de mange hoteller jeg har set på i Venedig er at
de tager meget høje priser. Jeg har virkelig kigget på mange via nettet. De
hoteller DSB samarbejde med har jeg umiddelbart ikke tænkt mig, men det er
muligt de kan skaffe andre tænker jeg mig, for jeg tror at man kommer længst
med økonomien hvis man bestiller hotel i en pakke.

Men der er måske nogen der har forslag til gode rimelige hoteller ?

/Erik

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 12-07-03 20:11

"Jensen" <jen_sen_@email.dk> skrev:
> Er der nogle her der kan komme med nogle gode tilbud,
> priser, rejseberauer, forslag eller lignende, til en rejse til
> Venedig for 2 personer i en uges tid.

Vi har selv booket en lejlighed i midtbyen via internet, en uge, via
http://www.appartamentoavenezia.com/ (søgte blot på internet efter
ferielejligheder i Venedig).

Nu er ovenstående kun udlejning af en enkelt bylejlighed. Man kan finde
mange andre f.eks. http://www.google.com/search?q=accommodation+venice

Eller billige hoteller f.eks:
http://www.google.com/search?q=discount+hotel+venice

Flyrejsen købte vis hos Mærsk Air til kr. 1995,- t/r per person.
http://www.maerskair.dk/

Om en uge er for lidt eller for meget, tja, det er svært at vurdere.
Personligt syntes jeg ikke jeg når at opleve et nyt sted uden at være der
mindst en uge, men vi har jo alle forskellige behov. Omvendt er det måske
også lidt dyrt (forholdsmæssigt) at tage til Venedig for blot et par nætter.

Mvh, Lars

Fra : H@M

Dato : 17-07-03 12:07

Hej hej´
Min kæreste og jeg var dernede sidste sommer og var der i en dag.. Det var
nok.. så er der altså ikke mere at se, men omegnen er ok.
Ditte