DivX og Norton
Fra : Ryan Andersen

Dato : 12-07-03 10:53

Dum som jeg var installerede jeg divx bundle 505 og fik naturligvis Gator og
Gain med i købet. Det ødelagde samtidig min Norton-opsætning, så jeg ikke
kan komme på nettet, når Norton Internet Security er aktiveret. Jeg er vist
nok sluppet af med Gain og Gator via Ad-aware 6.0 men jeg kan stadig ikke
komme på nettet med Norton Internet Security aktiveret. Jeg kører Win98 SE
og Norton er version 2003. Nogen bud på en løsning?

Fra : Truti

Dato : 19-07-03 16:21

I dit norton gå ind under Personal Firewall, Internet Access Control, efter
2,3 sek kommer der en liste med alle mulige programmer der endten har adgang
ikke ej til nettet, fint Internet Explorer og remove den fra listen. Næste
gang du går med IE på nettet og Norton er aktiveret, skal du svare om IE må
få adgang til dette og her siger du selvfølgelig ja!

hvis det ikke virker kan du slette alle der er på listen, men så er din
firewall ikke konfigureret mere, og så er det det samme som at starte på en
frisk....

--
- Truti
www.truti.com