Danske server for Unreal Tournament [2]
Fra : Tommy Jensen

Dato : 12-07-03 01:18

Jeg ved ikke om denne besked er kommet frem i gruppen, jeg kan ikke se den,
så jeg sender den én gang til, jeg beklager om den kommer to gange, og vil
bede jer om at komme med et evt. svar i denne verson af tråden (verson 2,0
om man vil), da jeg ikke er sikker på jeg vil kunne se evt. svar i den
første tråd!

Endnu en gang, beklager en evt. fejl!

Original besked:

Er der nogen der har en idé om der findes en dansk server på nettet for at
spille Unreal Tornament på?

For et par år siden havde både TDC og Tele 2 (eller get2net som serveren hed
i listen over servere), men jeg kan ikke finde dem længer.

--
MVH,
Tommy Jensen