Vrag ved siden af Hjuldamperen?!
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-07-03 22:03

Hej NG

Vi planlægger en tur til Hjuldamperen ved Møn på søndag, og jeg har i den
forbindelse besøgt vragguiden.dk, der står noget om et vrag ved siden af
hjuldamperen

"På næsten samme pos ligger SunShine fra Randers forlist d. 23.11.1955 på
usikker pos"

http://www.vragguiden.dk/wreck.asp?wreckid=874

er der nogen som kan fortælle mere om dette vrag? Evt. bekræfte positionen
e.l.?

Jeg hører også gerne mere om hjuldamperen, historie, oprindelse o.s.v.

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 12-07-03 17:27

Hey Tore...
hvornår tager i afsted ? og er der plads til en til (fedte fedte )
og hvordan vil du få plads til dit udstyr op din RF600 *GG*
Steen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 12-07-03 22:48

"Steen Holmgaard" <steen@olfertholmgaard.dk> wrote in message
> Hey Tore...
> hvornår tager i afsted ? og er der plads til en til (fedte fedte )
> og hvordan vil du få plads til dit udstyr op din RF600 *GG*
> Steen

Vi tager afsted i morgen kl 0800 fra, næstved... jeg tror ikke at der er
plads til flere, men det er vel også lidt sent nu alligevel :-/

Det med udstyret er ikke det store problem, det passer fint ind i min kadett
stationcar , det er også heldigt nok, for min RF600R er blevet stjålet

Hvor kender du forresten mig fra ?? Fra ASK ??

Thore

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 14-07-03 08:36

Tey Tore..
"SmaRTrxxv" <thoreFJERN@DETTEsnaps.dk> wrote in message

> Vi tager afsted i morgen kl 0800 fra, næstved... jeg tror ikke at der er
> plads til flere, men det er vel også lidt sent nu alligevel :-/
Ja og øv..

> Hvor kender du forresten mig fra ?? Fra ASK ??

dkfmc og malerklemmen.

Steen GL1100 + CB750

Fra : Jan Kisak Rasmussen

Dato : 17-07-03 09:20

Du skulle bare ringe til din "gamle" klub, så havde du nok fået adskillige
positioner.
Lappedykkeren II er på vej hjemover efter 2 uger i omrødet Rødvig -
Trelleborg.
Jeg vil tro den ligger ved Amaliekaj torsdag eller fredag aften, hvis du vil
ned og hilse på.

MVH
Jan "Q" Rasmussen
Aalborg Sportsdykkerklub

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-07-03 21:21

"Jan Kisak Rasmussen" <kisakREMOVE@mail.dk> wrote in message

> Jeg vil tro den ligger ved Amaliekaj torsdag eller fredag aften, hvis du
> [...]
øv...
det skulle jeg have set noget før, idag er det lige lovligt sent og imorgen
aften skal jeg ud og dykke... hvad ellers...

Men vi fandt nu hjuldamperen

Thore

P.S. Jeg forventer at vende tilbage til ASK, fra nytår. jeg skal arbejde i
ålborg i 2004 og 2005.