2 ugers charter 5000 kr
Fra : Michael Andreasen

Dato : 11-07-03 17:49

Kan man virkelig ikke finde noget billigere i slutningen af Juli?

Der er godt nok nogle år siden jeg sidst har rejst på denne måde, men jeg
synes det virker lidt vildt at 2 voksne skal betale omkring 11-12K for 2
uger, hvis man skal være rimelig sikker på en fornuftig kvalitet?

Er det bare mig der er tosset...

--
Med Venlig Hilsen
Michael Andreasen

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 11-07-03 17:59

> [...]
> synes det virker lidt vildt at 2 voksne skal betale omkring 11-12K for 2
> uger, hvis man skal være rimelig sikker på en fornuftig kvalitet?

Desværre er en pris på 5000 kr for 2 uger meget normalt i Juli det kan blive
endnu dyrere hvis I skal til de Kanariske øer.

Mads Vestergaard

Fra : bingo

Dato : 11-07-03 18:15

On Fri, 11 Jul 2003 18:48:34 +0200, "Michael Andreasen"
<maskinen2000@hotmail.com> wrote:

>Kan man virkelig ikke finde noget billigere i slutningen af Juli?
>
>Er det bare mig der er tosset...

Nej desværre - set fra et forbrugersynspunkt
Det der er sket, er at alle rejseselskaber har sat tæring efter næring
- dvs. de udbyder ikke mere end de kan sælge - så det de har kan stort
set sælges til fuld pris Ja det var jo noget andet for et par år
siden, da man roligt kunne vente og så stadig få navngivet hotel til
meget små penge. Nu er der kun een ting at gøre, hvis du vil ha´
kvalitet til små penge - hold din ferie sidst i Nov. - først i Dec.
eller lige inden skoleferien - sådan er det altså nu .-(

Mogens