solvogn i teak
Fra : Blue

Dato : 11-07-03 16:16

Hej med jer

Er der nogen her der kender lidt til markedet for teaktræsmøbler. Jeg
er på jagt efter en solvogn af en rimelig kvalitet.

TripTrap har jeg ikke råd til, men der må helt sikkert være andre,
billigere leverandører der har en pæn vogn i en god kvalitet.

Er der nogen her der har købt solvogni år, og i så fald hvor henne og
til hvilken pris?

mvh Blue

Fra : Carsten

Dato : 11-07-03 17:40

www.havemoebelland.dk - Kr. 999,- og hunde kr. 499,- (så var det en der var
til at holde ud at se på og ikke noget grimt storblomstret *G*)

Nydelig kvalitet (dog ikke Trip Trap !) - Manglede dog hjulene, men de blev
eftersendt uden brok og så monterede jeg selv...

Kan sagtens anbefales

Carsten

Fra : Carsten

Dato : 11-07-03 17:46

"Hunde" er naturligvis "Hynde" - Gik vist lidt for hurtigt med at svare *G*

Carsten

Fra : Blue

Dato : 12-07-03 08:01

> Nydelig kvalitet (dog ikke Trip Trap !) - Manglede dog hjulene, men de blev
> eftersendt uden brok og så monterede jeg selv...
>
> Kan sagtens anbefales

Tak, men så vidt jeg kan forstå, så er den ikke fremstillet i teak? Og
mine erfaringer med teak vs. andet hårdttræ har lært mig, at man står
sig bedst ved at købe teak. Det holder sig meget pænere hvis man ikke
gider bruge den første uge af sin ferie med en rystepudser i hånden.

Jeg kører ud til Scanteak i dag og kigger på deres vogn. Er der nogen
der kender den?

mvh Blue

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 12-07-03 10:43

"Blue" <blue@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billigere leverandører der har en pæn vogn i en god kvalitet.
>
> Er der nogen her der har købt solvogni år, og i så fald hvor henne og

www.gopris.dk har også teakmøbler, deres udvalg er dog begrænset og varierer
en del...

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus