hvad er bedst bluetooth eller irda til en ~
Fra : lars

Dato : 11-07-03 08:05

jeg står og skal købe en bluetooth eller et irda modul
til min pc men hvad er bedst
bluetooth eller irda til en sony ericsson t610 ??

kan begge overføre alt eller ??

hilsen lars

Fra : Maze

Dato : 11-07-03 10:18

lars wrote:
> jeg står og skal købe en bluetooth eller et irda modul
> til min pc men hvad er bedst
> bluetooth eller irda til en sony ericsson t610 ??

Hvis du ser hastighedsmæssigt er Bluetooth klart at foretrække. Det
betinger heller ikke at telefonen ligger foran en Irda port.

> kan begge overføre alt eller ??

Det vil jeg næsten tro.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : Christian

Dato : 11-07-03 10:37

On Fri, 11 Jul 2003 09:05:24 +0200, "lars" <xxx@xx.xx> wrote:

>jeg står og skal købe en bluetooth eller et irda modul
>til min pc men hvad er bedst
>bluetooth eller irda til en sony ericsson t610 ??
>
>kan begge overføre alt eller ??

Jeg har prøvet begge dele. Til filoverførsel er IR fint, men jeg har
endnu ikke kunnet får synkronisering via IR til at virke.
Synkronisering af outlook via bluetooth virker derimod fint.

/Christian

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 11-07-03 11:03

lars <xxx@xx.xx> wrote:
> jeg står og skal købe en bluetooth eller et irda modul
> til min pc men hvad er bedst
> bluetooth eller irda til en sony ericsson t610 ??

Hej Lars

Jeg har kun prøvet BT til min t610 og har overført både billeder,
ringetoner og synket med outlook, og det har virket perfekt, og det går
hurtigt.

Men Win 98 er åbenbart et problem.
På en eller anden måde ødelægger BT driveren min internet forbindelse,
som er Webspeed.
Min forbindelse bliver afbrudt med et fast interval på 5 min.
Alle siger at de to ting intet har med hinanden at gøre, men alt virker
perfekt igen når jeg afinstallerer BT driveren.

M.v.h
Niels

Fra : lars

Dato : 11-07-03 12:33

> [...]
> Alle siger at de to ting intet har med hinanden at gøre, men alt virker
> perfekt igen når jeg afinstallerer BT driveren.

Tak for alle svarene
så tror jeg at jeg vil købe en
blue tooth transmitter.

er der iøvrigt nogel der har stødt på spillet
BombJack ?? og hvor man kan få fat i det henne ??
det ser ret fedt ud synes jeg
http://www.mophun.com/main_games.php?mode=previewgame&game_id=242
http://www.mophun.com/main_games.php

Fra : Søren Lauritsen

Dato : 11-07-03 13:09

> så tror jeg at jeg vil købe en
> blue tooth transmitter.

Hvilken BlueTooth transmitter har du tænkt dig at købe?? Er der nogle der er
bedre end andre og hvad skal jeg være opmærksom på hvis jeg skal købe sådan
en fætter??

> er der iøvrigt nogel der har stødt på spillet
> BombJack ?? og hvor man kan få fat i det henne ??
> det ser ret fedt ud synes jeg
> http://www.mophun.com/main_games.php?mode=previewgame&game_id=242

Pyhh... Ja, den har jeg også kigget længe efter... Der må være nogen der har
fundet den!?

Fra : lars

Dato : 11-07-03 13:35

> [...]
sådan
> en fætter??

> Pyhh... Ja, den har jeg også kigget længe efter... Der må være nogen der

jeg har et msi micro star bundkort så derfor
køber jeg denne hod www.shg.dk
MSI MS-6968, Bluetooth Transceiving Module til 199 kr
det er vist det billigste jeg har kunnet finde

hilsen lars

Fra : BorreBoy

Dato : 11-07-03 13:57

"Søren Lauritsen" <NOSPAMlautir@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> bedre end andre og hvad skal jeg være opmærksom på hvis jeg skal købe

Som jeg tidligere har sagt i gruppen, har jeg en Trust BT120 som fungerer
perfekt.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : lars

Dato : 14-07-03 08:08

> Som jeg tidligere har sagt i gruppen, har jeg en Trust BT120 som fungerer
> perfekt.

jeg endte også med at købe sådan en
for jeg kunne ikke få msi'en til at virke
sammen med mit bundkort.
men det spiller nu

hilsen lars

ps: hvor finder jeg en euro converter til
t610' en ??