Andet multimedie
bentjuul 3670
Kai´s Power Goo
Fra : Lars Skou Nielsen

Dato : 11-07-03 07:36

Hej
For nogle år siden havde jeg en udgave af Kai´s Power Goo, der var et
selvstændigt program.
Altså ikke som nu en plugin til PS.
Er der nogen her, der ved hvor man kan skaffe det.
En af mine kammerater har spugt mig om det. Han vil ikke have PS installeret
bare for at lege med Power Goo.
Kunne det tænkes, at det er så gammelt, at det kan hentes U/B ?

Med venlig hilsen
Lars Skou

Fra : B. Smalbro

Dato : 11-07-03 10:59

Det er et corelprodukt nu og er lige blevet sat voldsomt ned i pris.
Kh
Bjørn

Fra : Madsen

Dato : 11-07-03 11:51

Lars Skou Nielsen skrev:

> En af mine kammerater har spugt mig om det. Han vil ikke have PS
> installeret bare for at lege med Power Goo.

Det er ikke så lang tid siden at det spørgsmål var oppe sidst her i
gruppen. Prøv at læse: <news:Xns9387C48B7E0D.thomas@madsen.tdcadsl.dk>
eller: <http://groups.google.com/groups?as_umsgid=Xns9387C48B7E0D.thomas@madsen.tdcadsl.dk>
- hvis du ikke længere har adgang til indlægget på newsserveren.

Madsen.

Fra : Lars Skou Nielsen

Dato : 12-07-03 08:40

> [...]
adsl.dk>
> - hvis du ikke længere har adgang til indlægget på newsserveren.

Hej

Jeg læste godt indlægget da det var her. Men i det står der jo netop også,
at det udgik som selvstændigt program og nu er en del af KPT.
Mit spørgsmål gik imidlertid på den gamle og _selvstændige_ udgave. Om der
er nogen, der ved hvor det kan findes.

Mvh. Lars

Fra : Madsen

Dato : 12-07-03 19:41

Lars Skou Nielsen skrev:

> Mit spørgsmål gik imidlertid på den gamle og _selvstændige_ udgave.

Jeg kan se at jeg har misforstået dit spørgsmål. Jeg læste det som
om at kammeraten gerne ville have Photoshop så han kunne lege med
PowerGoo og det forstod jeg ærlig talt ikke når Photoshop nu har
en funktion indbygget som kan stort set det samme, men det var jo
heller ikke det du skrev. Du skrev at han netop ikke ville have
Photoshop. Undskyld.

Madsen.