Test af CB 750 F2
Fra : Uffe Ibh Iversen

Dato : 01-04-01 15:04

Hej Ng

Nu hvor der er en der spørger om en test af gsx750 i #4-1989 ville jeg gerne
lige høre om der en der har en test af Honda cb750F2 Mini Bol d'Or fra '83
eller '84, som de gad lige og skanne ind og sende til mig.

Mvh Uffe

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 01-04-01 20:47

> [...]
> lige høre om der en der har en test af Honda cb750F2 Mini Bol d'Or fra '83
> eller '84, som de gad lige og skanne ind og sende til mig.

Den er testet i TN #2 - 1982, hvis det kan være en hjælp til nogen, men som
sagt går min samling af mc blade ikke så langt tilbage.

Henrik

Fra : Martin Schjoldager

Dato : 01-04-01 23:39

Jeg har noget om cb750F fra 80, er det noget??

Martin Schjoldager

CB500F

Fra : Uffe Ibh Iversen

Dato : 02-04-01 12:13

"Martin Schjoldager" <f.u.c.k_htx@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har noget om cb750F fra 80, er det noget??

Ja-Ja. Hvis det er modellen med 16 ventiler så kan jeg bruge det! Kan du
skanne det ind og sende det?
Mvh Uffe

Fra : Martin Schjoldager

Dato : 02-04-01 13:11

Det kan jeg godt, men min scanner er noget lort, så jeg vil heller tage et
kopi og sende det hvis det er ok.

Martin Schjoldager
CB 500F (76)