SOURCE
Fra : Kasper

Dato : 10-07-03 21:19

Hey

hvis man har sourcefiler til VB, ligger der nogen oplysninger om computer /
bruger / noget der kan referer til forfateren, hvis det ikke direkte er
lavet i koden ?

--
Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på -> http://www.angelfire.com/alt/elektronik/

Fra : Birk

Dato : 10-07-03 21:30

Kasper wrote:
> [...]
> bruger / noget der kan referer til forfateren, hvis det ikke direkte er

nope. Ikke hvad jeg ved af, men ellers er det jo bare at kigge filerne
igennem manuelt efter man har skrevet dem, hvis man frygter det.

--
Philip Birk-Jensen | "You look just like a little hog.
http://rock-zone.dk | Squeal piggy!" -Deliverance

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 11-07-03 06:37

On Thu, 10 Jul 2003 22:18:37 +0200, "Kasper" <repzak@hotmail.com> wrote:

> [...]
> bruger / noget der kan referer til forfateren, hvis det ikke direkte er

Ikke annet enn det man legger inn i
"File" -> "Make .." - >"Options" (Company Name etc.)

--
Snutten
Reply-to adressen er gyldig inntil spam er mottatt

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-07-03 16:09

"Helge Bjørkhaug" <just@me.invalid> wrote in message

> Ikke annet enn det man legger inn i
> "File" -> "Make .." - >"Options" (Company Name etc.)

Et lille hint: project filen kan åbnes i notepad
Det er en alm tekstfil
Det er lidt nemmere end den trælse vej igennem alle menuerne

mvh/Peter Lykkegaard