Hvor lang tid tager det at køre
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-07-03 17:54

Hvor lang tager det at køre fra København til Gedser i bil ? Man skal jo
være 30 minutter før ved færgen, som sejler kl. 9.00.

Er det for sent at køre kl. 7 ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Tina

Dato : 10-07-03 18:06

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
> Hvor lang tager det at køre fra København til Gedser i bil ? Man skal jo
> være 30 minutter før ved færgen, som sejler kl. 9.00.
>
> Er det for sent at køre kl. 7 ?

Regn med tre timer.
Hvis du kører kl. 7, er der 1½ time til at køre derned i. På den tid er man
kun lige halvvejs, hvis der er trafik på motorvejen. Jeg ville køre
5.30-6.00. Hellere komme lidt for tidligt, end 10 minutter for sent.

Tina

Fra : martinussen

Dato : 10-07-03 18:06

Det kommer an på hvor hurtigt man kører!!!

Men husk www.krak.dk er din ven..!(rutevejledningen..!)

http://www.kandu.dk/

Fra : Daredevil

Dato : 10-07-03 18:31

der er 145 km.
det tager 1,1/2 time
hvor de 3 timer kommer fra ved jeg ikk..........det må være med mange pauser
)

Preben

Fra : Tina

Dato : 10-07-03 18:48

"Daredevil" <prebenvf@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> der er 145 km.
> det tager 1,1/2 time
> hvor de 3 timer kommer fra ved jeg ikk..........det må være med mange
pauser
> )

Meget trafik på motorvejen )

Tina

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-07-03 19:03

Daredevil <prebenvf@tdcadsl.dk> wrote:

> der er 145 km.
> det tager 1,1/2 time
> hvor de 3 timer kommer fra ved jeg ikk..........det må være med mange pauser
> )

Det var også mit bud. 145 km/t kan man ikke holde, men 110 i snit passer
nok meget godt.

Jeg tvivler på at trafikken er intens kl. 7 om morgen i København.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Mette

Dato : 10-07-03 21:25

Jeg har kørt turen mange gange og du skal regne med 2 timer til ren kørsel,
for der er ikke motorvej de sidste 35-40 km og du skal trods alt igennem
Nyukøbing med flere lysregulerede vejkryds. Husk lige at frakøre motorvejen
ved Eskilstrup og så fortsætte ad landevejen over Nykøbing til Gedser.
Med venlig hilsen og god tur
Mette

Fra : Jesper

Dato : 11-07-03 04:50

"Mette" <mettel@adr.dk> skrev i en meddelelse news:beki27$ikr$1@sunsite.dk...
> [...]
> ved Eskilstrup og så fortsætte ad landevejen over Nykøbing til Gedser.

Husk lige at du skal af med morgenkaffen på vejen derned = Slå en streg

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 12-07-03 06:04

Davs.

> Hvor lang tager det at køre fra København til Gedser i bil ? Man skal jo
> være 30 minutter før ved færgen, som sejler kl. 9.00.
>
> Er det for sent at køre kl. 7 ?

Jeg plejer at regne 2 timer, men jeg kører så også turistbus med 93Km/t. For
tiden er der ikke den store trafik om morgenen, så........
--
Mvh. Kai Hoffmann

Web-hotel med mulighed for spamfilter på mailen.
www.hoffmann.cc