Commandos 2 bøvl i XP
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 10-07-03 00:41

Købte Commandos 2 - Beyond the Call of Duty til 70 kroner. Kanonfedt spil
stadigvæk, problemet er bare at anden gang jeg starter spillet op påny kan
jeg ikke starte et nyt spil endsige loade savegames. Spillet lukker
simpelthen ned for øjnene af mig når jeg trykker 'start spil' indeni menuen,
og jeg sidder bare og føler mig til grin. Eneste jeg kan gøre er at
genindstallere hele møget og spille på at spillet loader op fejlfrit første
gang efter installation.
Det er sgudda for langt ude, billig pris eller ej. Jeg kører XP og har
forlængst prøvet at skifte compatibilitet med Windows 95, 98, etc. under
exe-filens properties med højre museklik, det fik jeg ikke noget ud af.
Spillet er udgivet under en 'Sold Out Software' licens.
Nogen der kan hjælpe mig? Den dybeste taknemmelighed venter forude.

--
- - -
CITIZEN ANTI-TERROR READINESS

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-07-03 10:22

C. H. Engelbrecht wrote:
> [...]
> noget ud af. Spillet er udgivet under en 'Sold Out Software' licens.
> Nogen der kan hjælpe mig? Den dybeste taknemmelighed venter forude.

http://www.ntcompatible.com er der nogen der har fundet ud af at man
kan installere det under Windows 98, og så kopiere mapperne + de data
spillet placerer i registreringsdatabasen over til XP bagefter.
Se her:
http://www.eidosinteractive.co.uk/support/search.html?gmid=15

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 10-07-03 12:21

Tjah...
Jeg mailede og brokkede mig til det her firma Sold Out Software og de gjorde
mig venligt opmærksom på at der på CD'en lå et patches-direktiv med en fil
der skulle kunne løse problemet.
Lang historie kort: Det gjorde den. Jeg holder min kæft fremover...

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-07-03 12:33

C. H. Engelbrecht wrote:
> [...]
> patches-direktiv med en fil der skulle kunne løse problemet.
> Lang historie kort: Det gjorde den. Jeg holder min kæft fremover...

Flot!!!

Tillykke

-Sune
--