PocoMail
Fra : Alexandar [4200]

Dato : 09-07-03 21:17

Nu har jeg i en længere periode kørt med PocoMail version 3. Det har
simpelthen vippet flere af de kendte mailklienter af pinden, idet at Poco
kan mange ting og på en nemmere måde end de andre.

Det kan derfor anbefales at se på dette stykke software. Er der andre her,
som efter søgen efter det perfekte mailprofram, nu også er gået over til
PocoMail?

Mvh
Alexandar

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-07-03 21:31

In dk.edb.internet.software.mail+news, Alexandar [4200] wrote:

>Det kan derfor anbefales at se på dette stykke software. Er der andre her,
>som efter søgen efter det perfekte mailprofram, nu også er gået over til
>PocoMail?

Ja - men ikke mig.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : DonE

Dato : 09-07-03 21:40

Lars Stokholm skrev noget i stil med det her:

> Ja - men ikke mig.

Jeps!

--

Venligst DonE
[Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar!]

Fra : Palle Jensen

Dato : 09-07-03 22:22

Alexandar [4200] wrote in

> Nu har jeg i en længere periode kørt med PocoMail version 3. Det
> har simpelthen vippet flere af de kendte mailklienter af pinden,
> idet at Poco kan mange ting og på en nemmere måde end de andre.

- Hvad?

> Det kan derfor anbefales at se på dette stykke software. Er der
> andre her, som efter søgen efter det perfekte mailprofram, nu
> også er gået over til PocoMail?

Har faktisk set på det, og det der irriterer mig mest er alt det gøgl
man absolut skal se på... Jeg har prøvet at barbere glitteret væk,
men synes ikke jeg kan komme helt til bunds.. Det irriterer mig sgu
for meget... Så jeg bliver ved min trofaste Eudora, som jeg
efterhånden kender ret indgående.

--
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 13-07-03 11:17

Palle Jensen wrote in news:Xns93B3EDB3FD156Chewbacca@62.243.74.163:

> - Hvad?

Jeg mente det faktisk seriøst? Men det var måske mest ment som en
reklame post?

--
Palle Jensen

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 18-07-03 19:42

Hej Palle

"Palle Jensen" <palle.jensen@galprofessor.com> skrev i en meddelelse
> Alexandar [4200] wrote in

> - Hvad?

- Lave filtre til postsortering i biblioteker (som i The Bat!)
- Definering af individuelle skabeloner for hver modtager - giver mere
personlige mails
- Flere ikoner på skærmen - nemmere tilgang til
informationerne/funktionerne...

Hvor mange vil du ha'?

> [...]
> men synes ikke jeg kan komme helt til bunds.. Det irriterer mig sgu
> for meget... Så jeg bliver ved min trofaste Eudora, som jeg

Det er heller ingen skam at holde sig til det man kender - det er bare helt
fino. Bruger selv OE til newsgroups...

Henrik, Slagelse

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-07-03 20:07

In dk.edb.internet.software.mail+news, Henrik Vestergaard wrote:

>Lave filtre til postsortering i biblioteker (som i The Bat!)

Som i The Bat!. Ups, det sagde du selv.

>Definering af individuelle skabeloner for hver modtager

Som i The Bat!.

Nu har vi fundet ud af at PocoMail kan det samme som The Bat!. Hvorfor
er det så nemmere?

>Flere ikoner på skærmen

En stopfyldt ukonfigurérbar brugerflade.

Fra : Palle Jensen

Dato : 18-07-03 22:49

Henrik Vestergaard wrote in

> [...]
> - Definering af individuelle skabeloner for hver modtager -
> giver mere personlige mails
> - Flere ikoner på skærmen - nemmere tilgang til

Ikke noget specielt... Jeg var bare interesseret i hvad det var ved
den der "væltede andre klienter af pinden".

Ved ikke om det bare er mig men "flere ikoner på skærmen" er da ren
tortur. Som regel er det det jeg få fjernet som det første når jeg
installerer noget nyt software. En brugerflade helt glat som en
barnenumse og en røvfuld keyboard shortcuts er lige sagen Dette
foranlediger nok nogle til at sige at det "at vælte andre af pinden"
nok er meget individuelt fra person til person... Jeg mener jo ikke
mange knapper vælter noget af pinden. Tværtimod.

Derfor ville det nok være mere praktiske ting jeg ville spørge om...

1) Kan man i PocoMail selv definere sine shortcuts?

2) Kan man i PocoMail sortere sine attachments efter afsender?
Attachments fra poul lægges automtisk i folderen "Poul" osv..
Eller er der ikke noget med at attachments ligger inline?

Hmm... Måske kommer der en 3'er senere..

--
Palle Jensen