GUID Generator?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 09-07-03 19:03

Hej NG.

Jeg fandt engang en fuktion til VB, der genererede et GlobalUniqueID på 32
karakterer ud fra netkortets MAC adresse og maskiens timer.
Findes der noget lignende til java?

c",)
Stefan

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 09-07-03 19:35

Stefan Kristensen wrote:
> Hej NG.
>
> Jeg fandt engang en fuktion til VB, der genererede et GlobalUniqueID på 32
> karakterer ud fra netkortets MAC adresse og maskiens timer.
> Findes der noget lignende til java?

Xdoclet (xdoclet.sf.net) har en sådan en til ejb'er. Måske du bare kan
copy/paste koden derfra.

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 09-07-03 20:41

> Xdoclet (xdoclet.sf.net) har en sådan en til ejb'er. Måske du bare kan
> copy/paste koden derfra.
Jeg løber hele tiden ind i det her Xdoclet. Jeg må hellere se at få kigget
nærmere på det
Takker.
Stefan