Apropos Blackbird import & afgifter..
Fra : Megas

Dato : 09-07-03 12:23

Har lige lavet lidt research, bare for at irritere *GGG* Nogen gange ville
man bare ønske at man kunne lukke ørerne ik´..?

Spritny Honda XX1100 Blackbird: (Pris på gaden/alt incl.).

Tyskland: 12690 EURO = 94,315.99 DKK

England: 8289 GBP = 88,691.28 DKK

USA: 10999 USD = 72,055.79 DKK

Danmark: 209.999,- DKK + lev.

Hvor surt man skal betale 25% moms fra et "Ikke-EU" land

Jeg turde ikke lave samme søgning på en Kawa ZX12R, er bange for mit
blodtryk ikke holder til det

Apropos hurtige maskiner, så er der en kanonfed artikkel i Fast Bikes August
nr. med flg. mc´er: Blackbird, ZZR1200, Hayabusa & ZX12R. Udover den
kanonskæge måde de skriver på & de fede billeder, så har de lavet 0-100km/t
test & målt baghjulseffekt osv, så man for et mere realistisk billede af
hvad motorcyklerne kan præstere (Jow,jow, ZX12éren vinder.. Sæføli´..)
:D

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : MKS - 74

Dato : 09-07-03 12:36

On Wed, 9 Jul 2003 13:23:21 +0200, "Megas" <Megas*NOSPAM*@email.dk>
wrote:

>Hvor surt man skal betale 25% moms fra et "Ikke-EU" land

Det skal du skam også fra et EU-land ( på nye cykler),til gengæld kan
man så få den udenlandske f.eks tyske moms ref.

> [...]
>test & målt baghjulseffekt osv, så man for et mere realistisk billede af
>hvad motorcyklerne kan præstere (Jow,jow, ZX12éren vinder.. Sæføli´..)

He-he men hvor længe mon - for så har du vel også læst at der kommer
en ny CBR1200XX - Hyperblackbird til næste år....

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Megas

Dato : 09-07-03 12:45

MKS - 74 wrote:

*SNIP*

> He-he men hvor længe mon - for så har du vel også læst at der kommer
> en ny CBR1200XX - Hyperblackbird til næste år....

Ja, sårn er det jo, men lige for tiden... Er nu heller ik´så
mærke-fanatisk som jeg har været.. Er næsten ved at være dér hvor jeg syns
de er fede alle sammen (Hyperbikes´ene altså *G*) Men det luner jo et
gammelt Kawahjerte at læse al den skamros de gi´r ZX12eren, når man tænker
på hvor uretfærdigt den blev modtaget i sin tid :)

Fra : Jakob D

Dato : 09-07-03 12:56

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> wrote in message
> He-he men hvor længe mon - for så har du vel også læst at der kommer
> en ny CBR1200XX - Hyperblackbird til næste år....

Har lige smidt et fantom billede af Birdèn i binaer.motor.

Jakob D
www.supermotard.dk