Udlejning af lifte i Østjylland.
Fra : Brian Kals

Dato : 08-07-03 20:57

Hej.

Er der nogle steder man kan leje person lifte til en billig pris?
Helst i Århus området, men jeg kører gerne længere ud hvis der er
noget at spare.
Det skal være en man kan have efter en bil/varevogn

Jeg skal have lavet noget på taget og lift skal der til.

Gerne links til firmaer og priser.

På forhånd tak.

Mvh
Brian

Fra : Jens Petersen

Dato : 08-07-03 21:58

On Tue, 8 Jul 2003 21:56:42 +0200, "Brian Kals"
<houge@REMOVEsmart-tech.dk> wrote:

> [...]
>noget at spare.
>Det skal være en man kan have efter en bil/varevogn
>
>Jeg skal have lavet noget på taget og lift skal der til.

Se i telefonbogen under 'Liftudlejning'.

--
Jens

Operator! Trace this call and tell me where I am!

Fra : SB

Dato : 08-07-03 22:42

"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
JM trykluft - Mars materieludlejning og Tilst lift
Måske DNE og Altima også har det.

prøv at snakke med dem

Søren

Fra : Brian Kals