Mca-20 eller Mca-25!!!
Fra : jubii

Dato : 08-07-03 18:27

Jeg har en Sony Ericsson T68i, og jeg vil meget gerne ha det bedste
kamera til min mobil, så derfor vil jeg gerne ha svar på hvilket kamera
der er bedst: Mca-20 el. Mca 25 ???!.

Håber du/i kan svare på
det
Mvh
Jubii

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Christensen

Dato : 08-07-03 18:37

"jubii" <jubii.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Sony Ericsson T68i, og jeg vil meget gerne ha det bedste
> kamera til min mobil, så derfor vil jeg gerne ha svar på hvilket kamera
> [...]

Mig bekendt er kvaliteten den samme på begge men Mca-25 har nogle funktioner
som specielt SE T310 kan udnytte. Bla
digital zoom og den kan lave nogle effekter på billederne. T68 understøtter
ikke disse funktioner så jeg ser det som spild
at give det extra for en Mca-25 medmindre du overvejer at skaffe en T310
eller andet der understøtter kameraet fuldt ud...

Venligst

Fra : JMo.

Dato : 08-07-03 19:18

"jubii" <jubii.news@kandu.dk> wrote in

> Jeg har en Sony Ericsson T68i, og jeg vil meget gerne ha det bedste
> kamera til min mobil, så derfor vil jeg gerne ha svar på hvilket kamera
> der er bedst: Mca-20 el. Mca 25 ???!.

Til en T68i er MCA-20 bedst. MCA-25 har en "zoom"-funktion (kun digital
zoom), der dog kun kan udnyttes med en T310'er. Til gengæld kan der være et
par ekstra billeder i en MCA-20'er.

(Jeg har dog også hørt et rygte om at kvaliteten på 20'eren er en anelse
bedre end 25'eren - men da jeg ikke har fået testet det, ved jeg ikke om
det er korrekt.)

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 08-07-03 20:31

"JMo." <ns_sf010@mohr.cx> skrev i melding
> [...]
>
> (Jeg har dog også hørt et rygte om at kvaliteten på 20'eren er en anelse
> bedre end 25'eren - men da jeg ikke har fået testet det, ved jeg ikke om

Jeg har lest (og sett) enkelte tester, og bildene på MCA-20 er lysere enn på
MCA-25. Her er en test av MCA25, med bilder
http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-mca25-en.shtml

Jeg har selv hatt MCA 25 på T310. Billedkvaliteten var akseptabel, men siden
kameraet ikke er innebygget, tok det sin tid å få bildene overført til
telefonen. Det hele er helt ok, dersom du bare skal ta et bilde og to en og
annen gang.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Søren Christensen

Dato : 08-07-03 20:51

"Thorolv Valentinsen" <tva03.fight.spam@netcom .no> skrev i en meddelelse

> [...]

> kameraet ikke er innebygget, tok det sin tid å få bildene overført til
> telefonen. Det hele er helt ok, dersom du bare skal ta et bilde og to en

Farverne ser lidt pænere og mere naturtro ud på MCA-25....

Venligst

Fra : Dennis [9400]

Dato : 09-07-03 16:04

Hej med dig...!!!

Kan du ikke lige maile mig, jeg har nogle spørgsmål ang. T300 -> T310 som
jeg ved du har været inde på før... Noget med nogle opdateringer m.m

På forhånd tak

Dennis

Fra : Brian

Dato : 09-07-03 08:58

Hejsa

JMo. wrote:
> Til en T68i er MCA-20 bedst. MCA-25 har en "zoom"-funktion (kun
> digital zoom), der dog kun kan udnyttes med en T310'er.

Er det ikke Zoom til CommuniCam der lige er kommet med i seneste software
til T68i ?

/Brian

Fra : Thomas Chr. Carstens~

Dato : 09-07-03 09:12

"JMo." <ns_sf010@mohr.cx> wrote in message
> (Jeg har dog også hørt et rygte om at kvaliteten på 20'eren er en anelse
> bedre end 25'eren - men da jeg ikke har fået testet det, ved jeg ikke om
> det er korrekt.)

Hvor kan man købe et MCA-20 ?
Og er der nogen der ved, hvad det koster.
Man kan få et MCA-25 til 499,- men hvis nu et MCA-20 kan fåes billigere

mvh
Thomas

Fra : Dennis [9400]

Dato : 09-07-03 16:02

Halløjsa...!!!!

Jeg har en T68i samt en T310, og MCA-25 virker upåklageligt med dem begge...

Bemærk..... : Alle finesser virker på begge telefoner...!!! (Også T68i...
....)

Dennis