/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
viasat
Fra : Floatin


Dato : 08-07-03 17:56

Min "guide-del" på viasat digital fungere ikke og har ikke gjort det længe.
for 2 mdr ringede jeg ind for at høre hvorfor og fik af vide at den var nede
og at de arbejde på en ny model og så vill alt være godt. idag virker det
stadig ikke så jeg ringede igen. "de har haft problemer med den de sidste
par dage"

Derefter forklarede jeg damen at de skam havde haft de problemer i x antal
måneder. Så spurgte jeg hvor længe jeg skulle betale for noget jeg ikke får,
og så svarede hun alt hvad der vedrører den guide betaler viasat af egen
lomme.

Det er så ledes IKKE kunden der er med til at betale for denne og derfor kan
jeg så åbenbart heller ikke hverken kræve at den virker eller kræve afslag i
pris for at den ikke virker.

Snor de mig om en lillefinger eller har de bare helt ret?



 
 
Morten Bjergstrøm (08-07-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 08-07-03 18:27

"Floatin" <pokkersosse6@hotmail.com> skrev:

> Snor de mig om en lillefinger eller har de bare helt ret?

Det kommer an på den aftale du har indgået med Viasat. Så prøv at læs
dine betingelser.

--
Morten http://miljokemi.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408885
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste