|
| viasat Fra : Floatin |
Dato : 08-07-03 17:56 |
|
Min "guide-del" på viasat digital fungere ikke og har ikke gjort det længe.
for 2 mdr ringede jeg ind for at høre hvorfor og fik af vide at den var nede
og at de arbejde på en ny model og så vill alt være godt. idag virker det
stadig ikke så jeg ringede igen. "de har haft problemer med den de sidste
par dage"
Derefter forklarede jeg damen at de skam havde haft de problemer i x antal
måneder. Så spurgte jeg hvor længe jeg skulle betale for noget jeg ikke får,
og så svarede hun alt hvad der vedrører den guide betaler viasat af egen
lomme.
Det er så ledes IKKE kunden der er med til at betale for denne og derfor kan
jeg så åbenbart heller ikke hverken kræve at den virker eller kræve afslag i
pris for at den ikke virker.
Snor de mig om en lillefinger eller har de bare helt ret?
| |
Morten Bjergstrøm (08-07-2003)
| Kommentar Fra : Morten Bjergstrøm |
Dato : 08-07-03 18:27 |
|
"Floatin" <pokkersosse6@hotmail.com> skrev:
> Snor de mig om en lillefinger eller har de bare helt ret?
Det kommer an på den aftale du har indgået med Viasat. Så prøv at læs
dine betingelser.
--
Morten http://miljokemi.dk
| |
|
|