Reaktion på OS X - frustration
Fra : Hammerhead

Dato : 01-04-01 13:02

http://www.applelust.com/HTML/MacinThoughts/html/Archives/ceolaf011_hate
X.html

--
- Peter - titancity.com

Wintel users: All your base are belong to uX

Fra : Karl Antz

Dato : 01-04-01 15:17

Hammerhead <root@NOSPAM.com> wrote:

> http://www.applelust.com/HTML/MacinThoughts/html/Archives/ceolaf011_hate
> X.html

Jeg tror hvis jeg virkelig satte mig til det at jeg kunne henvise til et
antal positive reaktioner der nøjagtigt afbalancerer de negative
eksempler som du er så flittig til at remse op - men jeg orker ikke! Lad
dog folk selv finde frem til deres informationer - jeg tror de fleste
herinde er i forvejen ret flittige netbrugere.

Og som nogle andre har sagt til dig før: PRØV DET DOG SELV, inden du
kommer med sådan en strøm af negative andenhåndsfortællinger.

Et vist firma har gjort alt hvad det dunne for at fortælle folk at
denneher udgave er for "early adopters", og at folk der lever at arbejde
på deres Mac først skal skifte når de relevante programmer er kæare til
OS X. Selvsamme firma HAR vitterlig lyttet til feedback fra
Beta-brugerne - ellers ville intet i brugerfladen have ændret sig siden
da, og det vil selv et kort brug af de to versioner hurtigt kunne
overbevise om.

At der er meget at gøre endnu - ja det hersker der ingen tvivl om. De
seneste to år har Apple jævnt sørget for at opdatere software hvis der
va5r behov for det - og jeg ser ingen sandsynlighed for at det skulle
ændre sig fra og med udgivelsen af et defacto helt nyt system.

Brug det og giv feedback til Apple hvis du føler at det giver mening -
hold fast i 9-1 hvis det giver tryghed - med lad efterhånden og så småt
være med at nedrakke på anden hånd når du end ikke vil prøve det selv!

En reel diskussion på basis af egne erfaringer - det synes jeg er
spændende, som du osse kan se på min udveksling med Jan i den osse af
dig startede tråd "Folk der vil have OS X...". Men hele tiden bare at
henvise til hvad andre har skrevet - det er for sølle!

Thank god I got that off my chest

ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4

Fra : Carsten Matzon

Dato : 01-04-01 16:12

On Sun, 1 Apr 2001 16:17:03 +0200, Karl Antz wrote
(in message <1er6yn2.1jz8caccjlg3gN%karlantz@isa.dknet.dk>):

ENIG!!!!!

Carsten

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-04-01 18:22

On Sun, 1 Apr 2001 17:12:02 +0200, Carsten Matzon wrote
(in message <01HW.B6ED11E2001DE7AD0FBD2610@sunsite.auc.dk>):

> On Sun, 1 Apr 2001 16:17:03 +0200, Karl Antz wrote
> (in message <1er6yn2.1jz8caccjlg3gN%karlantz@isa.dknet.dk>):

> ENIG!!!!!
>
> Carsten

Enig Og jeg kan ikke lade være med at drille dig lidt, Peter: Har du ikke
netop som MacBruger formand en slags forpligtelse til at sætte dig ind i det
nye ‹ i stedet for som sagt ovenfor at rakke ned på anden hånd?

--

- David

reply to firstname@lastname.dk

http://david.blangstrup.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 05-04-01 23:20

David Blangstrup <non@sense.dk> wrote:

> Enig Og jeg kan ikke lade være med at drille dig lidt, Peter: Har du ikke
> netop som MacBruger formand en slags forpligtelse til at sætte dig ind i det
> nye ‹ i stedet for som sagt ovenfor at rakke ned på anden hånd?

Øv, hammerhoveds svar er vist gået tabt i Stofanets ulideligt klare lys.
Jeg kan i hvert fald ikke finde et svar på dette glimrende spørgsmål,
fandends newsserver.

Nogen der lige gider poste det igen?

Mojn, Thomas

--
"Mac users prefer the one-button mouse for one simple reason: They
click the mouse with their index finger; they reserve the next finger

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 05-04-01 23:23

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Øv, hammerhoveds svar er vist gået tabt i Stofanets ulideligt klare lys.
> Jeg kan i hvert fald ikke finde et svar på dette glimrende spørgsmål,
> fandends newsserver.

Vent, jeg bruger jo SunSite til dk.edb.mac, arrrgghhh - typisk Sun,
glemmer alle svar.

Mojn, Thomas

Fra : Michael Holm

Dato : 06-04-01 09:24

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Vent, jeg bruger jo SunSite til dk.edb.mac, arrrgghhh - typisk Sun,
> glemmer alle svar.
>

> Mojn, Thomas
hej Thomas,

hermed Peter's svar :

> Og som nogle andre har sagt til dig før: PRØV DET DOG SELV, inden du
> kommer med sådan en strøm af negative andenhåndsfortællinger.

Undskyld mig? Jeg leverer sku bare en editorial...

> [...]
> Beta-brugerne - ellers ville intet i brugerfladen have ændret sig siden
> da, og det vil selv et kort brug af de to versioner hurtigt kunne

Det ved jeg godt, Karl.

> Brug det og giv feedback til Apple hvis du føler at det giver mening -
> hold fast i 9-1 hvis det giver tryghed - med lad efterhånden og så småt
> være med at nedrakke på anden hånd når du end ikke vil prøve det selv!

Hold nu op - jeg rakker ikke ned. Det har jeg forklaret 10.000 gange
andet steds.

--
- Peter - titancity.com

Wintel users: All your base are belong to uX

--
- Michael

http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 07-04-01 00:30

Michael Holm <kiaikidoRemove@mac.comRemove> wrote:

> Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> hermed Peter's svar :

Tak Michael, men det var svaret på David Blangstrups spørgsmål jeg
søgte. David spurgte Peter om følgende:

> Peter: Har du ikke netop som MacBruger formand en slags forpligtelse til
> at sætte dig ind i det nye ‹ i stedet for som sagt ovenfor at rakke ned på
> anden hånd?

Peters svar kan jeg ikke finde nogen steder. Jeg går ud fra, at det er
en teknisk fejl?!?!

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : Hammerhead

Dato : 03-04-01 20:10

Karl Antz <karlantz@isa.dknet.dk> wrote:

> [...]

> Beta-brugerne - ellers ville intet i brugerfladen have ændret sig siden
> da, og det vil selv et kort brug af de to versioner hurtigt kunne

Det ved jeg godt, Karl.