mistænkt 2
Fra : Ricko.

Dato : 08-07-03 13:10

Hej efter at have prøvet spillet i flere md. kan jeg ikke komme videre , er
der en der vil fortælle hvem jeg skal søge på ???

--
Ricko.

Fra : stormfeldt

Dato : 08-07-03 14:50

Hejsa

Nu er jeg ikke selv ekspert, men jeg spiller det da. Men vi er da nød
til at vide hvor langt du er for at kunne svare

Hilsen Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Ricko.

Dato : 08-07-03 14:56

ok , har sku snart opgivet at finde morderen så hvis du kan komme med et
lille fif eller to ville det være helt fint

Fra : stormfeldt

Dato : 08-07-03 15:19

Hej igen

Som sagt er jeg ikke kommet så langt, og jeg ved jo ikke om du er lige
så langt eller længere...
Men har du sporet alle tingene de har fundet, lavet teknisk undersøgelse
på dem.
Har du lavet husransagning ved alle implicerede ? og igen nye effekter,
spores og teknisk undersøgelse.

Hilsen Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Ricko.

Dato : 08-07-03 17:21

ja men jeg kan ikke komme videre ,

Fra : Ricko.

Dato : 08-07-03 17:25

ligger et bill. i binaere . under mistænkt 2, om lidt

Fra : Li Lo

Dato : 08-07-03 21:05

hejsa

jeg har selv spillet og har gennemført det nogen gange sååå hvis du siger
hvorlangt du er kommet kan jeg gi et fif til hvordan du kommer vider...

Venlig hilsen Lise Lotte