Tape der ikke sidder for godt fast??
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 08-07-03 13:31

Heyhey...

Da jeg jo skal over til kbh i morgen til den vildeste bytur inden jeg følges
med jer gutter tilbage til fastlandet, skal jeg jo have sat et kort fast på
tanken så jeg kan finde vej.. Jeg vil ikke til ud at bruge penge på en taske
så jeg vil bare tape det fast.. hvilket noget kan jeg bruge og hvilket
ikke?? -Kunne forestille mig ex. gaffa ville være en dum idé!

Håber der er nogen med erfaringer der vil dele ud af dem..

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 08-07-03 13:40

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Honda Hornet 600
> --==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
Kunne forestille mig at maler tape ville være godt til det. Man kan jo sæte
det på tapet og uden der kommer mærker.

Tobias

Fra : Fixer

Dato : 08-07-03 13:40

hej
malertape er let at fjerne igen
fixer

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 08-07-03 16:12

"Fixer" <keldleon@tdcadsl.dk> wrote:

>malertape er let at fjerne igen

Men limen på almindelig malertape kan blive hård og svær at fjerne,
hvis det sidder mere end et par dage - i hvert fald hvis det får sol.
Dog kan man få en særlig 'langtidsholdbar' malertape uden det problem.

--
Kåre

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 08-07-03 13:27

> bruge penge på en taske så jeg vil bare tape det fast.. hvilket noget
> kan jeg bruge og hvilket ikke?? -Kunne forestille mig ex. gaffa ville
> være en dum idé!

Elektrikkertape kan normalt fjernes uden at sætte mærker

/A

Fra : Bikegrrl

Dato : 08-07-03 14:50

"Anders Majland \(Replace DOT with . in address for reply by email\)"
<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in news:beeeca$atc$1@sunsite.dk:

> Elektrikkertape kan normalt fjernes uden at sætte mærker
>
> /A

Uha, nej, pas på med det, jeg havde et "Til salg Skilt" siddende på min gl.
mc med elektrikertape - tapen var let at fjerne ... men resterne af limen
krævede hårdhændet behandling før det gik af. Det skal så også siges at det
sad der 2-3 uger.

Hilsner
Trine
R6

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 08-07-03 16:53

> [...]
> resterne af limen krævede hårdhændet behandling før det gik af. Det
> skal så også siges at det sad der 2-3 uger.

Bare man ikke lader det sidde for længe (gælder næsten al tape) er der
ikke problemer. Jeg plejer at bruge elektrikkertape til den slags ...

Fra : Kristian Budde

Dato : 08-07-03 13:58

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote in message
> [...]

> så jeg vil bare tape det fast.. hvilket noget kan jeg bruge og hvilket
> ikke?? -Kunne forestille mig ex. gaffa ville være en dum idé!

Hvad med sådan noget tape man bruger til at binde bøger ind med? Hvis du
sætter det hen over dit kort så er det samtidig vandtæt.
Jeg har haft det på min tank for at beskytte mod en tanktaske og det gik
fint af igen

Budde

Fra : Shsj

Dato : 08-07-03 14:19

> [...]

> ikke?? -Kunne forestille mig ex. gaffa ville være en dum idé!
>
> Håber der er nogen med erfaringer der vil dele ud af dem..

Hej
Du kan også (lynhurtigt) lave en smart kortholder ved hjælp af et
plastik-"schjateck" (...eller hvordan det nu staves...), 4 clips, 4
elastikker og lidt gaffetape.
....jeg lægger et par uskarpe billeder af min kortholder her:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=170

VH.
Shsj
"Clevin"

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 08-07-03 14:52

> ...jeg lægger et par uskarpe billeder af min kortholder her:
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=170
------------------
Sniiiildt...!
Jeg har været ude at købe maler tape og plast lommer.. så må vi se om det er
noget der duer!
Tak for svarrene... :))

Fra : Torben Hansen

Dato : 08-07-03 15:38

pjatt... Gaffa Tape er da helt perfekt... og så sidder kortet der også til
næste gang du skal til KBH.

hilsen Torben, Vejle

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 08-07-03 15:45

Torben Hansen wrote:
> pjatt... Gaffa Tape er da helt perfekt... og så sidder kortet der
> også til næste gang du skal til KBH.
>
> hilsen Torben, Vejle
----------------------
MEGET MORSOMT!!!!!
Glæder mig til at give dig baghjul på fredag..

Du skal ved med på turen? Jeg brænder efter at se maskinen.. :))

Fra : Torben Hansen

Dato : 09-07-03 06:36

Nope, skal ingen steder.... Jo jeg skal 14 dage sydover inden længe, det
er sku noget man kan bruge til noget

med lad os finde en aften inden længe hvor vi kan køre en tur.

Rigtig god tur mod nord

hilsen Torben