Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvor finder jeg en mappe der med to lommer~
Fra : B. Smalbro

Dato : 08-07-03 12:18

Jeg har brug for en pap/papir mappe med to inderlommer. Der skal være plads
til at jeg kan have to brochurer str. 21x20 cm i. Een i hver lomme. Højden
på mappen er 29,7 cm og bredden skal helst være 21 cm - altså A4. Jeg har
uploadet en tegning til dk.binaer under subject "mappe".
Jeg har forsøgt hos forskellige papirvarefirmaer, men endnu ikke fundet
nogen der var leveringsdygtige i netop den slags. Er der nogen der kender et
godt trykkeri, der vil kunne skære sådan een til mig?

Kh
Bjørn

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 08-07-03 12:43

Hej Bjørn

Er løsningen måske et alm ringbind, eller papmappe (som du kan købe i
papir/boghandel) hvor du derefter monterer 2 selvklæbende skrålommer fra 3L.
3L produkterne har kontorforsyningerne også mulighed for at skaffe, hvis det
ikke kan lade sig gøre - så kontakt mig, så skal jeg fortælle dig hvem der
så kan levere.

Mvh
Anders

Fra : Kurt Hansen

Dato : 08-07-03 13:29

Anders Rehhoff svarede:

> hvis det ikke kan lade sig gøre - så kontakt mig, så skal jeg fortælle dig hvem der
> så kan levere.

Så er starten gået til sommerens gættekonkurrence )))

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 08-07-03 14:00

> Så er starten gået til sommerens gættekonkurrence )))

Gætte konkurrencen er ikke gået igang.
Grunden til at jeg ikke smider levereandøren ud i æteren er.

1. Der skal købes en min kvantum af lommer (500 stk pr. størrelse, og for
min 2000 kr)
2. Jeg har leverandøren mistænkt for at være dyr med disse produkter.
3. Enhver velassoteret kontorforsyning har disse produkter på lager (kan
købes i små antal)

Så der er gode grunde til at søge andre steder først, ik!!!

Mvh
Anders

Fra : Morten Lind

Dato : 09-07-03 09:05

Kurt Hansen <kurtFJERNDETTE@towle.dk> wrote:

> [...]
>
> Så er starten gået til sommerens gættekonkurrence )))
>
> Venlig hilsen Kurt Hansen (Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du

*LOL* M.
-- [2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Morten Lind

Dato : 09-07-03 09:07

B. Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
> nogen der var leveringsdygtige i netop den slags. Er der nogen der kender et
> godt trykkeri, der vil kunne skære sådan een til mig?

Hej Bjørn
Lyngby Kontorforsyning har den slags - på promenaden ved stationen

M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)