QuickReport i Delphi 7
Fra : Harald

Dato : 08-07-03 11:36

Hej

Jeg har hørt at QuickReport også skulle være med i Delphi 7 pro., jeg har
dog ikke kunne finde den, nogle ideer så jeg kan få skrottet min gamle
Delphi 4?

Mvh
HK

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 08-07-03 13:08

Den skal installeres separat efter D7. Søg på dclqrt70.bpl i dit bin
directory.
Standard er nu Rave til rapporter.

Fra : Harald

Dato : 08-07-03 13:22

"Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> skrev i en meddelelse
> Den skal installeres separat efter D7. Søg på dclqrt70.bpl i dit bin
> directory.
> Standard er nu Rave til rapporter.

Ok har fundet den og installeret, det var jo let. Problemet er at jeg har
nogle gamle programmer som bruger QR og som jeg stadig vedligeholder men jeg
har ikke lyst til at skulle lave det hele om til Rave.

Mvh
HK