Asterix tegnefilm
Fra : Thom@s

Dato : 01-04-01 12:43

Hejsa

Er der nogen der ved hvor denne tegnefilm kan købes:
Asterix indta'r Rom (3)

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-04-01 16:27

Hej Thomas

Hele serien blev solgt billigt ud, så mon ikke du skal kikke efter den de
billigere steder (Supermarkedet/VideoNetto), eller steder med mindre
omsætning fx boghandleren...

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Thom@s <thmi99@postman.dk> skrev i en

Fra : Thom@s

Dato : 01-04-01 18:42

Hejsa!

Har du ikke et mere konkret bud!
Så jeg er fri for at skulle ringe til 30 forskellige steder

Mvh Thomas

Fra : Anders Nielsen

Dato : 05-04-01 11:43

Er du sikker på, at du vil have filmen (!)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-04-01 10:30

Hej Anders

Den (og resten af serien) er almindelig lagervarer i flere af de større
videobutikker her i København! Pris 99,95 Kr.
Så hvis han vil have den må han lette røven og gå ud og købe den.....

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Anders Nielsen <klostertorv@STOPSPAMLAMEERShotmail.com> skrev i en

Fra : Jan L.

Dato : 08-04-01 20:10

> Så hvis han vil have den må han lette røven og gå ud og købe den.....

Ja , nu kan vi jo ikke alle sammen være københavner svin!

[PLONK]

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-04-01 21:11

*LOL*

Mig bekendt findes Fona, Fredgaard, Stereo Studio, TP.... mf også uden for
København!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Jan L. <rtf34bhy@get2net.dk> skrev i en

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-04-01 19:59

Hej Thomas

Jeg har ikke den fjerneste ide om hvor i verden du bor så, NEJ!

Fra : Thom@s

Dato : 01-04-01 20:07

Jeg bor i nordjylland!
Men det er jo lige meget, bare jeg ved hvilken butik,
så kan jeg nok få dem til at sende filmen.

Mvh Thomas