ScooterGalleri.dk er født!
Fra : Andreas Knudsen

Dato : 08-07-03 10:40

Så er ScooterGalleri.dk født.

På siden kan man uploade sin Scooter og beskrive den med udstyr, tun osv.

Der kan også afgives stemmer på den enkelte scooter, om hvad brugeren synes
om den, point skalaen går fra 1-10, der kan også gives kommentarer til den
enkelte scooter.

Så er der en Top liste, hvor man kan se rangordningen blandt de fedeste
Scottere.

Der er også en helt ny udfordrings-funktion på siden, hvor man kan udfordre
en anden scooter, så andre brugere kan stemme om hvilken en af de to scoots
er den fedeste.

De scooter I uploader SKAL tilhøre jer selv, dvs ikke noget med at uploade
en scooter I har set på nettet, kun jeres egen scooter må I uploade.

Hvis I har nogle fejlmeldinger kan i sende en mail til denne adresse :
kontakt@scootergalleri.dk

Enjoy

Fra : Tim Sørensen

Dato : 09-07-03 08:24

"Andreas Knudsen" <ak@jonico.dk> wrote
> Så er ScooterGalleri.dk født.

Jeg må nok sige at din side er den flotteste
knallert/scooter side jeg har set til dato!:)

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Calle.

Dato : 09-07-03 21:33

Tim Sørensen wrote:
> "Andreas Knudsen" <ak@jonico.dk> wrote
>
> Jeg må nok sige at din side er den flotteste
> knallert/scooter side jeg har set til dato!:)

jeg vidste ikke at en Maxi var en scooter!
--
Calle

Fra : HpeA

Dato : 21-07-03 01:00

Hejsa´

Den er fand´me skruet godt sammen. Nice job der ! ! ! !. Er der måske en der
lige drømmer om en karriere inden for Web-master eller deromkring ?.
Bare et ??????, hvorfor flipper min pop-up stopper ud til tider, for meget
spam eller dårlig planlægning ???

Hilsen & Thumbs up Herfra

HP