charlies angels øv øv øv øv
Fra : jens

Dato : 08-07-03 07:06

Så fik jeg set den...........

Der burde sættes store skilte op med advarsel mod den film. Sikke en omgang
"billigt" bras. Jeg kunne ellers godt lide 1'eren, og jeg glædede mig til at
se 2'eren.
Skuffelse.....................................

Jens

Fra : Per

Dato : 08-07-03 07:41

"jens" <jens@jens.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> se 2'eren.
> Skuffelse.....................................

Så læste du jo åbenbart ikke mit indlæg: "Advarsel - Charlie's Angels 2" ?

Fra : Kasper Møller

Dato : 08-07-03 10:09

"jens" <jens@jens.dk> skrev i en meddelelse > Så fik jeg set den...........

> [...]
at
> se 2'eren.
> Skuffelse.....................................

Jeg har ikke set den endnu, da jeg mistede lysten efter at have set
traileren; hvad blev der er Bill Murray? Hvorfor skulle/ville han ikke være
med i to'eren? Han var sådan den der hev humoren op i etteren, hvor Cameron
Diaz "Sweetest Thing"- [såkaldte] humor var snip snap snup below slapstick.

Fra : kr0oZe

Dato : 08-07-03 15:03

"Kasper Møller" <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Cameron
> Diaz "Sweetest Thing"- [såkaldte] humor var snip snap snup below

Bill Murray og Lucy Liu kunne ikke holde hinanden ud, så
derfor skred han. Han er nu blevet erstattet af Bernie
Mac, og han er altså ret sjovere end Murray, hvis jeg selv
skal sige det.

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Martin Andersen

Dato : 08-07-03 16:44

> [...]
at
> se 2'eren.
> Skuffelse.....................................

Havde du forventet andet? Nej. McG har han lavet noget godt som
filminstruktør? Nej.

Hvis de skulle lave noget mere film fra 70'er tv-serier, burde Hollywood
lave en 2'er til "The Saint".

1'eren med Val Kilmer var ganske fed.

Fra : Jakob Jensen

Dato : 08-07-03 17:23

On Tue, 08 Jul 2003 15:43:41 GMT, "Martin Andersen"
<15andersenREMOVETHIS@telia.com> wrote:

>Havde du forventet andet? Nej. McG har han lavet noget godt som
>filminstruktør? Nej.

Jeg har ikke set den, men har også haft svært ved at forestille mig at
den skulle være god. Hvorfor er så mange anmeldere så gået i selvsving
indenfor en genre, der normalt ikke høster anderkendelse?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-07-03 00:12

Jakob Jensen skrev:

> Jeg har ikke set den, men har også haft svært ved at forestille mig at
> den skulle være god. Hvorfor er så mange anmeldere så gået i selvsving
> indenfor en genre, der normalt ikke høster anderkendelse?

Fordi filmen er god?

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Sometimes the road less travelled is less travelled for a reason."

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-07-03 00:16

On Tue, 08 Jul 2003 16:22:51 GMT, jakoba@hotmail.com (Jakob Jensen)
wrote:

>Hvorfor er så mange anmeldere så gået i selvsving
>indenfor en genre, der normalt ikke høster anderkendelse?

Fordi filmen kan finde ud af at opføre sig ordentligt indenfor genren?
Den undskylder ikke at den er simpel, uforpligtende
actionunderholdning med gang i den, og den prøver ikke at give sig ud
for at være mere eller andet end den er?

Det er i mine øjne mere beundringsværdigt, end når en actionfilm
prøver at være dyb (jeg ku' selvfølgelig trolle her og nævne The
Matrix), eller når et drama hælder action i for at der "er noget ved
den".

--
- Peter Brodersen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 08-07-03 17:48

"Martin Andersen" <15andersenREMOVETHIS@telia.com> writes:
> McG har han lavet noget godt som filminstruktør? Nej.

Det bliver sgu svært at komme ind i filmbranchen hvis du skulle bestemme.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : zcully

Dato : 08-07-03 17:27

"jens" <jens@jens.dk> wrote in message
> [...]
at
> se 2'eren.
> Skuffelse.....................................

Jeg var TEMMELIG tilfreds.
Den bedste film jeg har set indtil videre iår!!!!!
Filmen kræver så også at man kan lide det overdrevne tempo og høje musik der
nærmest kører konstant. Det er en musikvideo på 2 timer.
Alle der ikke er med her står hurtigt af. Det syntes jeg er fedt...

Jeg snakkede med en kammerat som syntes den var ringe fordi den var så
overdrevet og ingen handling havde.
Hmm det skal den slags film være og dermed bliver handlingen tit
overflødig!!

Prøv at lægge hjernen lidt på hylden og (forsøg) følg tempoet i filmen, så
er den fed, men hvis du (ligesom åbenbart mange herinde) tænker store
skuespilpræstationer, god historie osv. så forstår jeg kritikken. så HOLD
JER VÆK fra filmen

/Zcully

Fra : Lars Petersen

Dato : 08-07-03 18:52

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er den fed, men hvis du (ligesom åbenbart mange herinde) tænker store
> skuespilpræstationer, god historie osv. så forstår jeg kritikken. så HOLD

Jeg synes den er middelmådig at best, men det der virkelig irriterer mig er
at skurkene ikke holder. De mangler en lille smule dybde. Til gengæld var
det et (i starten) godt gensyn med creepy thin man.

/lars

Fra : jens

Dato : 08-07-03 20:13

> [...]
> er den fed, men hvis du (ligesom åbenbart mange herinde) tænker store
> skuespilpræstationer, god historie osv. så forstår jeg kritikken. så HOLD

Yes du har ret. Hjernen. Den behøver man da ikke at tage med til den slags
film. Tempoet er ok til mig (der er jo næsten ingen handling at koncentrere
sig om, så det er bare at læne sig tilbage). Jeg elsker høj musik, også i
film (det er bare synd de er nødt til at stjæle den med arme og ben). Store
skuespilpræstationer er ok, bare ikke i den slags "action" film. Den mindede
mig mest af alt om dengang jeg var lille og legede med actionman "han kunne
fan'me sparke røv" (og stå stille i luften, og allemulige andre
naturlovstridige øvelser, efter eget valg).
Hvis du gerne vil have at "vi" skal holde sig væk fra filmen, så ku' du sq
godt advare "os" inden "vi" går ind og ser den. "Jeg" ville da gerne have
undværet den.

jens

Fra : PerX ...

Dato : 13-07-03 19:54

In article <3f0af0d2$0$2650$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
*removethis*zcully@hotmail.com says...
> Prøv at lægge hjernen lidt på hylden

Det er der altså nogen mennesker som ikke kan. Nu har jeg ikke set den
(endnu?) men jeg mener generelt ikke der er den store grund til at bede
mig om at lægge hjernen på hylden - lav det ordentligt i stedet. Det
burde ikke være så svært.

Fra : Jesper

Dato : 08-07-03 18:36

jens <jens@jens.dk> wrote:

> [...]
> se 2'eren.
> Skuffelse.....................................

1'eren var noget billigt bras som man skal være under censurens
aldersgrænse for at synes er god, så hvad forventede du så af 2'eren?

Jeg sprang 2'eren over, men bliver sikkert tvangsindlagt til at se den
med min nevø og niece på et tidspunkt!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 08-07-03 21:23

> [...]
at
> se 2'eren.

Jeg synes nu, at den er meget underholdende - og sikke et tempo.
Og så må jeg indrømme, at Demi Moore kan endnu, både skuespils- og
udseendesmæssigt. Det var lyspunktet i filmen for mig og mine kammerater da
vi så den.

> Jens

Mads