Honda CBR 600
Fra : Brian Kjær

Dato : 08-07-03 00:17

Så blev jeg den "forhåbentlig" lykkelige ejer af en Honda CBR 600, PC25/F2,
'92.

Cyklen skulle jeg gerne få i morgen da den er på vej hjem fra tyskland.

Er der nogle væsentlige ting jeg skal gennemgå inden jeg sætter mig op på
cyklen og fræser der'ud'af?

Den trænger til nyt bagdæk, hvad anbefales hertil?

Hvis jeg vil montere en lidt mere sporty udstødning hvad mener i "eksperter"
så vil være et godt køb?

/Brian Kjær

Honda CBR 600

Fra : Carsten

Dato : 08-07-03 07:33

> Er der nogle væsentlige ting jeg skal gennemgå inden jeg sætter mig op på
> cyklen og fræser der'ud'af?

Bremser og styrtøj, samt om der er rust i tanken efter tysk stilstand...

> Den trænger til nyt bagdæk, hvad anbefales hertil?

Michelin Macadam 100x (eller pilot sport) med mindre du vil køre på bane.

Carsten (fra sin nye nospam dfm adresse

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 08-07-03 08:43

> cyklen og fræser der'ud'af?
>
> Den trænger til nyt bagdæk, hvad anbefales hertil?

De sidste 3 dæk jeg har haft på min CBR 600 F2 er pilot sport, men ellers er
der jo kommet et pilot road, som eftersigende også skulle være godt og holde
flere km, men det kommer jo lidt an på hvordan du kører.

MVH

Lars Bisgaard

Fra : roots

Dato : 08-07-03 16:02

"Brian Kjær" skrev d. 08-07-03 00:17 dette indlæg :
> [...]

> Den trænger til nyt bagdæk, hvad anbefales hertil?
>
> Hvis jeg vil montere en lidt mere sporty udstødning hvad mener i

Hej Brian.

Vil du ikke skrive en mail til mig om hvad du kommer til at give i
afgift?
Jeg har nemlig selv planer om at hente en selv eller få en til at hente
den til mig. Er der en du kan anbefale til hente den hjem fra tyskland?

Mvh.
Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Kjær

Dato : 08-07-03 19:07

Jeg forventer en afgift på ca 30000kr

Jeg fik Lars fra let7.dk til at hente den for mig, flinker mand.

/Brian

Fra : roots

Dato : 08-07-03 19:50

Hvad tager han ca. for at hente den?