Erfaringer med værksteder i København
Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 08-07-03 00:08

Hejsa alle

Endelig - efter 3½ år med MC-kort fik jeg mig en gademaskine - en Suzuki
GSX 600 F '96 der bare kører som en drøm.

Da den jo ikke er helt ny, så vil der naturligvis på et tidspunkt komme
nogle reparationer som jeg ikke selv kan klare.
Kan nogen her i gruppen anbefale en godt værksted her i København?
Gerne også et sted hvor de ikke er alt for dyre.

På forhånd mange tak.

--
Mvh. Simon Pedersen
Suzuki GSX 600 F '96

Fra : nd

Dato : 08-07-03 07:17

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan nogen her i gruppen anbefale en godt værksted her i København?
> Gerne også et sted hvor de ikke er alt for dyre.

Prøv Steven's MC Shop i Kirstinehøj på Amager. Han er lige nyåbnet og har
vel ikke alt for travl endnu. Jeg fik en pris fra ham på udskiftning og
afbalacering af to dæk og det var lige præcis halvpris i forhold til en
kendt københavnsk motorcykelforretning på Åbouldevarden.........

Giv os et prej, evt på dmcn, om hvordan det gik, han virker umiddelbart ok.

vh

nd

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 08-07-03 07:29

"nd" <+nospam+ndr.tf@taarnby.dk> skrev i en meddelelse

> "Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv Steven's MC Shop i Kirstinehøj på Amager. Han er lige nyåbnet og har

Det er lidt underligt, at han ikke reklamere for værksted på hjemmesiden?
Eller . . . .

mvh
Hans

Fra : Reich-Christensen

Dato : 08-07-03 09:57

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er lidt underligt, at han ikke reklamere for værksted på hjemmesiden?
> Eller . . . .
>
> mvh
> Hans

Nu er jeg måske lidt inhabil vedr. min mening da Steven er en af kammierne
fra klubben men her er lidt baggrund:

Steven har netop åbnet en primært udstyrsforretning som dog også sælger
enkelte mc'ere. Der er i den nybyggede
forretning skam også et værksted men indtil videre er det som sagt primært
udstyr der sælges da der endnu kun er Steven
og til dels hans kone der arbejder i forretningen.
Hvis forretningen kommer ordentligt igang er det også tanken at værkstedet
bliver en større del af forretningen idet der så vil
ansættes yderligere personale.

Prøv at besøge ham og giv en tilbagemelding i www.dmcn.dk - hvis Steven kan
give os den service vi søger er
vi på Amager/i København jo endnu bedre stillet end nu - ikk?

PS. det service jeg ikke selv laver kører jeg pt. til Stenløse (Lydmuren)
for at få lavet ( en tur på godt 2x50 km.) - så en god
forretning , der giver den forventede service til den rigtige pris lidt
tættere på vil kun være kærkommen for mig.

Mvh.
Kim Christensen / Tårnby MC 78
CBR1000F / DMCN #143

Fra : Peter Wodskou

Dato : 08-07-03 14:41

"Reich-Christensen" <kimc@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kim Christensen / Tårnby MC 78
> CBR1000F / DMCN #143
>
> På trods af den korte tid Steven har resideret på Kirstinehøj (lige bag
ved Højer Autodele), har han allerede 2 gange overrasket positivt. 1. gang
ved at være leveringsdygtig i et luftfilter til en VFR 800 - et sådant
filter er normalt ikke lagervare for en ikke-autoriseret forhandler, 2. gang
ved at kunne sælge mig en dunk Silkolene Pro Plus 10 - 50, en olietype, som
Haasum i Vanløse benægtede eksistensen af!!!

Peter Wodskou
VFR RC 36

Fra : Pwh

Dato : 08-07-03 15:46

Peter Wodskou wrote:

> [...]
> forhandler, 2. gang ved at kunne sælge mig en dunk Silkolene Pro Plus
> 10 - 50, en olietype, som Haasum i Vanløse benægtede eksistensen af!!!

Der er ikke noget nyt i at Tom Haasum er et fjols der gerne udtaler
sig om noget han ikke aner en disse om. Jeg har handlet mc hos Tom 1 gang
og jeg gør det aldrig mere. Mage til amatørbutik skal man lede længe efter

/Jens Kawa KR-1

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 08-07-03 16:27

> [...]
> forretning , der giver den forventede service til den rigtige pris lidt
> tættere på vil kun være kærkommen for mig.

Tager selv turen, så helt enig. Men der skal nu alligevel MEGET til før jeg
kvitter Heinrich, men jeg skal da ud til Steven og kigge! Det er i hverfald
et projekt han er i gang med!

Mvh

Hans

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 08-07-03 07:53

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> writes:

> Endelig - efter 3½ år med MC-kort fik jeg mig en gademaskine - en Suzuki
> GSX 600 F '96 der bare kører som en drøm.

Ja, jeg glæder mig til at du enten kommer forbi og viser den (altså,
motorcyklen) frem, eller til vi ses på toppen.

Tillykke med den.

> [...]
> Kan nogen her i gruppen anbefale en godt værksted her i København?
> Gerne også et sted hvor de ikke er alt for dyre.

Jeg har endnu ikke haft min Bandit på værksted, men de par gange jeg
har skullet købe originale Suzuki-ting til den har jeg været godt
tilfreds med FA-Motosport i Brønshøj. Hvordan deres værksted er tør
jeg selvsagt ikke sige, men de er meget hjælpsomme med at fremskaffe
dele.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Eddy Folder

Dato : 08-07-03 09:43

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message

> [...]
> tilfreds med FA-Motosport i Brønshøj. Hvordan deres værksted er tør
> jeg selvsagt ikke sige, men de er meget hjælpsomme med at fremskaffe
F.A er helt ok.. Ib har et godt crew i det værksted Har aldrig kunne
sætte fingeren på noget af det de har lavet... Jo engang bestilte han det
forkerte bagdæk(Lidt større omkreds) til mig og opdagede det først da det
var sat på. Jeg stod og skulle bruge cyklen og han sagde så, at jeg bare
kunne køre på det og så komme igen morgenen efter og få det skiftet hvis jeg
ikke brød mig om det.. Selvfølgelig uden betaling.. Eller har de været
fleksible med services og så videre.. Har aldrig undværet min MC mere en d
en dag der nede fra

-Eddy Folder

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 08-07-03 23:32

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> wrote in

> Ja, jeg glæder mig til at du enten kommer forbi og viser den (altså,
> motorcyklen) frem, eller til vi ses på toppen.

Du er jo aldrig hjemme :)
Jeg kommer nok ikke med på toppen dette år. Det passer bedre med
familien at jeg kigger forbi Nordjylland en af de 2 efterfølgende
weekender, så I'll take a raincheck on TPT.

> Tillykke med den.

Mange tak.

> [...]
> tilfreds med FA-Motosport i Brønshøj. Hvordan deres værksted er tør
> jeg selvsagt ikke sige, men de er meget hjælpsomme med at fremskaffe

Tak for meldingen om dine erfaringer - og tak til alle de andre der har
svaret i denne tråd.

--
Mvh. Simon Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Stefan Jørgensen

Dato : 08-07-03 09:19

> [...]
> Kan nogen her i gruppen anbefale en godt værksted her i København?
> Gerne også et sted hvor de ikke er alt for dyre.

Hej Simon.
Jeg har altid været glad for Søborg mc ved Macdonaldsrundkørslen i gladsaxe.
Jeg har selv haft min tidligere gsx F dernede og de er rimelige hvad angår
priser.
MVH Stefan