CM4 4.0.7
Fra : Dopedog

Dato : 07-07-03 22:54

Nogen der har prøvet spillet med den nyeste update ?

Hvis ja, er det blevet MEGET bedre end efter den 2. patch/EP ?

-Ronnie

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-07-03 22:57

"Dopedog" <dopedog1967@tiscali.dk> wrote in message
> Nogen der har prøvet spillet med den nyeste update ?
>
> Hvis ja, er det blevet MEGET bedre end efter den 2. patch/EP ?
>
> -Ronnie

Sidder og spiller as we speak... Og må indrømme det kører nu okay.. Men jeg
har ikke rigtig haft så mange problemer med de tidligere EP's...

Hvis du vil ha' valuta for dit spørgsmål, så hop på alt.games.champ-man
nyhedsgruppen.. Der sidder en del hardcoregutter...

Ellers er der jo Sigames fourm..

Mikael

Fra : Morten Sørensen

Dato : 08-07-03 11:55

"Dopedog" <dopedog1967@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har prøvet spillet med den nyeste update ?
>
> Hvis ja, er det blevet MEGET bedre end efter den 2. patch/EP ?
>
> -Ronnie

Jeg har heller ikke haft de store problemer før, dog kunne jeg godt bruge en
ny computer, da det kører langsomt på min nuværende

Men ellers vil jeg sige at spillet fungerer godt. Jeg har ikke oplevet nogle
bugs, og ej heller med de tidligere patches.

Mvh.
Morten Sørensen

Fra : Kasper Aae

Dato : 08-07-03 15:18

On Mon, 7 Jul 2003 23:53:55 +0200, "Dopedog" <dopedog1967@tiscali.dk>
wrote:

>Nogen der har prøvet spillet med den nyeste update ?
>
>Hvis ja, er det blevet MEGET bedre end efter den 2. patch/EP ?

Der er vist stadig en del bugs. Bl.a. en der gør at alle de andre
holds spillere får en "morale" på very low, hvilket gør spillet alt
for nemt.

--
Kasper

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 08-07-03 23:15

"Kasper Aae" <nospammm@for.me> skrev i en meddelelse

> Der er vist stadig en del bugs. Bl.a. en der gør at alle de andre
> holds spillere får en "morale" på very low, hvilket gør spillet alt
> for nemt.

Nemlig. Men bortset lige fra når man spiller i Spanien, så er EP3 perfekt...
Har ikke villet opgradere til EP4 pga. moral-buggen!

Mvh.
Lars

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-07-03 23:33

"Lars Lauridsen" <Crazy_Jellyfish@hotmail.com> wrote in message

> [...]
perfekt...
> Har ikke villet opgradere til EP4 pga. moral-buggen!

Jeg må da indrømme at spillet ikke virker så nemt som I påstår med
moralbugs.. Jeg får da stadig en del klask, og det er selvom jeg spiller
med United.. Jeg har ikke registreret nogle form for dårlig moral hos se
andre hold, men har dog heller ikke kigget efter..

Jeg kan nu kun anbefale ep4...

Mikael