Reparation af dragter
Fra : John Doe

Dato : 07-07-03 20:18

Hej NG

I Arctic Divers skal vi have skiftet hals manchetter på tre af vores
trelaminat tørdragter. Vi kan ikke nå at sende dragterne til reparation og
vi har ikke en masse erfaring med selv at skifte hals manchetter.

Findes der en nem måde at fjerne gammel lim fra dragten ud over at håndslibe
med sandpapir. Vi forestiller os at der findes en form for rensevæske eller
rensebenzin til dette formål. Tips og tricks modtages meget gerne.

På forhånd tak...

Mvh
Jan

Fra : Ole Martin Pedersen

Dato : 07-07-03 22:01

John Doe wrote:

> I Arctic Divers

ARCTIC Divers?? ;)))

--
Ole Martin Pedersen

Fra : TJOR

Dato : 07-07-03 22:29

Nå ja det var alligevel et af de bedre råd jeg tror der er givet her i
gruppen.

Tjor

"Ole Martin Pedersen" <olepe@fjerndette.stud.ntnu.no.invalid> skrev i en
meddelelse news:3f09e084$1@news.broadpark.no...

Fra : Bent

Dato : 07-07-03 22:21

Slib venner, Slib!

Fra : CC

Dato : 08-07-03 08:53

Har brugt acetone. Det løsner limen og med lidt held kan man pille det af
med en negl.

Rensningen er iøvrigt det mest irriterende og tidskrævende ved at skifte
manchetter i tørdragter.

hilsen
Claus

Fra : Martin - DykkerZonen~

Dato : 08-07-03 20:51

Her er et svar jeg har fået hos Gummifabrikken.dk som burde vide hvad
de taler om.............

Mvh Martin - www.DykkerZonen.dk

"Det kommer an på hvad det er limet med, men de fleste kontaktlime er

Acetone eller Toulen.

Ellers er der det gode sandpapir tilbage - hvilket jeg i øvrigt vil
anbefale
aht. den senere vedhæftning"