grimme teglsten
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 07-07-03 20:02

Jeg har sorte cementteglsten på mit hus. De er efter en del år præget af
alger og farven er blevet "slidt". Hvad kan man gøre for at shine dem op?

Jeg kan se i byggemarkeder, at man kan få teglstensmaling, men hvor længe
holder det og hvad gør det ved holdbarheden.

VH
Jakob

Fra : zigge

Dato : 08-07-03 00:33

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kan se i byggemarkeder, at man kan få teglstensmaling, men hvor længe
> holder det og hvad gør det ved holdbarheden.

Jeg kender ikke malingen til tagsten, men det man kan få til eternit, holder
omkring 10 år. For øvrigt kan det dåårligt betale sig selv at gøre det, da
det er ret billigt at få en tagmaler til det. Og så yder de garanti på
arbejdet.

Mvh
//zigge