Flytning fra outlook til outlook
Fra : TUC

Dato : 07-07-03 20:07

Hej

Hvordan flytter jeg email, adresser og alt det andet fra en maskine til en
anden?

Fra Outlook XP til Outlook XP

TUC

Fra : Neslin

Dato : 07-07-03 23:19

"TUC" <tuc_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan flytter jeg email, adresser og alt det andet fra en maskine til en
> anden?
1.Opret et netværk mellem de 2 PCer.
2. Del mapen Outlook (hj.klik-vælg EGENSKABER/Faneblad DELING og afkryds
begge muligheder ved netværksdeling ) på begge PCer C:\Documents and
Settings\(DIT BRUGER NAVN)\Lokale indstillinger\Application
Data\Microsoft\Outlook
3.Åben derefter Outlook på den af PC erne som skal have tilført data.
4.Vælg Filer/Importer og Exporter/Importer fra et andet program eller anden
fil/Filen med private mapper .pst/Vælg Gennemse i dialogboxen og find
Outlook mappen på netværket fra modsatte PC/Vælg Outlook.pst (samt
archive.pst- hvis arkiverede data ønskes overført).Vælg i samme dialogbox om
dubletter skal overskrives etc/OK.
Håber du kan bruge dette

--
MVH :)