java script ??
Fra : Henrik Hilskov

Dato : 07-07-03 19:57

tja nu er jeg ikke verdens klogeste men er det her man stiller spg om dette
??
Min javascript virker ikke i alle mine userprofiles i winxp hva gør jeg..
Jeg har prøvet at afinstallerer og geninstaller og det hjalp ikke.

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 07-07-03 20:31

"Henrik Hilskov" <H.HilskovFJERNDETTE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min javascript virker ikke i alle mine userprofiles i winxp hva gør jeg..
> Jeg har prøvet at afinstallerer og geninstaller og det hjalp ikke.

Nej, gruppen dk.edb.internet.webdesign.clientside er et bedre sted at
spørge.

Hvis du på et senere tidspunkt skulle komme i tvivl om hvor et spørgsmål bør
stilles, kan du finde hjælp på www.usenet.dk.

Venlig hilsen

Anders

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-07-03 09:02

Anders K. Olsen wrote:
> Nej, gruppen dk.edb.internet.webdesign.clientside er et
> bedre sted at spørge.

Ja, om JavaScript spørgsmål, hans spørgsmål hører nok
bedre til i news:dk.edb.system.ms-windows, da det er i
Windows XP problemet ligger.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen