Aftentur i Århus lige nu.!
Fra : Brian W.

Dato : 07-07-03 19:33

Jeg tænker mig at køre en lille tur.

Nogen der vil med Så ring 29252354

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Brian W.

Dato : 07-07-03 19:46

Brian W. wrote:
> Jeg tænker mig at køre en lille tur.
>
> Nogen der vil med Så ring 29252354

Ja så kører jeg. hygge.

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-07-03 19:48

"Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja så kører jeg. hygge.

God tur

--
Brian Sørup
::::::::::::::::::::::::::::

Fra : Toshido - AROS Motor~

Fra : Brian W.

Dato : 07-07-03 21:08

Toshido - AROS MotorCykel Klub wrote:
> [...]

Ja jeg blev lidt utålmodig. Så lige mit snit til at liste afsted mens
kæresten lige tog op til en veninde.

Du må med næste gang.
Turen blev følgende.

Århus til skibby, til Åbo, til tåstrup, til stjær, til veng, til
skanderborg, til ry, til tørring, mod laven, til Javngyde, nr. vissing,
høver, og så silkeborgvej hjem fra galten til Århus. frisk lille tur på små
70 km. Pragtfulde omgivelser.

Ja vi ses helt sikkert i skagen. Jeg har lige været ude og invisterer i
Dobbelt luftmadras, nyt telt, 12v luftpumpe til mc, og en 3 gange 9 meter
have pavallion. Skagen here i come.

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 08-07-03 08:43

"Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Ja vi ses helt sikkert i skagen. Jeg har lige været ude og invisterer i
> Dobbelt luftmadras, nyt telt, 12v luftpumpe til mc, og en 3 gange 9 meter
> have pavallion. Skagen here i come.
------------------------

Det lyder som en dejlig tur du var på i går. Har selv kigget på hus i Nr.
Vissing, så jeg kender stedet. Dejlig kuperet vej!

Hmmmm skal kæresten med til Skagen? ... hvis ikke, hvad siger hun så til at
du har investeret i en dobbelt luftmadras? Praktisk med en motoriseret
luftpumpe. Tidligere på året købte jeg mig en adapter/batteridrevet Airman
(www.airman.dk), så den medbringer jeg. Mange havepavillioner har måtte lade
livet i den friske vind på "Toppen". Men hvad pokker, de er billige!

Vi ses!

Fra : Brian W.

Dato : 08-07-03 13:38

> [...]
> Mange havepavillioner har måtte lade livet i den friske vind på
> "Toppen". Men hvad pokker, de er billige!

Mmmm ja hus .. Og ja gerne i Nr.Vissing. Faktisk skal jeg have kæresten med
til skagen, men hun kommer først fredag. Hun kunne ikke få fri .( damn
HOME ) Så jeg ruller torsdag og slår telte op., så kommer hun med sprutten
fredag....

Den der Airman, kender jeg godt. Jeg min kammerat har været med til at
udvikle den. Jeg synes dog at den larmer lige lovlig meget. men fiks det er
den. Man kan sku næsten få de her elpumpe ned i ingen størrelser. Jeg købte
den i Toys R Us. 200 kr, 30kr for et cigarstik med klemmer på i Autosport i
Åbyhøj, lige til at sætte ned over batteriet. Jeg har lige været ned og
prøve skidtet af. Den QuickFill pumpe kan fylde luftmadrassen op på 5 min.
Det må siges at være hurtigt. Næsten for hurtigt. Man kan jo ikke engang nå
at drikke en øl imens. Så skal man være tørstig.

DEn der pavallion,... billig og billig. Den koster immervæk 699,- i Harald
Nyborg.... med så kan den oxo bruges til træffet når vi skal ha rullefeltet
op. Hør i plejer da vidst at komme ude ved os i Galten ik????

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 09-07-03 01:03

> [...]
> Det må siges at være hurtigt. Næsten for hurtigt. Man kan jo ikke engang

> at drikke en øl imens. Så skal man være tørstig.

man kan vel inskyde et potmeter i serie med pumpen, så man selv kan justere
hvor meget den skal pumpe, og dermed hvor mange øl man skal nå.. iøvrigt kan
man sagtens nå en pilsner på 5 min

--
Mvh Michael Frederiksen

Fra : Brian W.

Dato : 09-07-03 11:21

Michael Frederiksen wrote:
> [...]
> justere hvor meget den skal pumpe, og dermed hvor mange øl man skal
> nå.. iøvrigt kan man sagtens nå en pilsner på 5 min

LOL

Ja det kan man vidst godt.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-07-03 16:46

Brian W. wrote:

> Ja det kan man vidst godt.

5 sekunder burde være nok ...og føles godt nok til at gå i blodet
hurtigt, når der drikkes sådan! =
--
mvh Jes Vestervang (afholdsmand) @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Armand

Dato : 09-07-03 15:17

Michael Frederiksen <chipmaster@nospamget2net.dk> skrev i en

> "Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> man kan vel inskyde et potmeter i serie med pumpen, ... iøvrigt kan
> man sagtens nå en pilsner på 5 min

EN fredag eftermiddag ved baren i klubben:
Ind kommer "Nimbus"-Niels og proklamerer hurtigt derefter (havde vel hørt
historien i middagspausen og kunne ikke vente med at servere den!?): "Man
kan ikke drikke 6 øl på ½time"!
"Skal vi vædde?" sprang murerlærlingen Frank-"Fræser" op med!
Forklaringen på umuligheden blev ham forelagt: 6 øl = 2 liter, og da de ikke
når at "løbe igennem" systemer på ½time skal mavesækken rumme de 2 liter
ubeskåret - En forklaring der som sådan lød tilforladelig nok; men ikke for
Frank:
"Skal vi vædde" påholdt han!

Væddemålet blev sat, og Frank tyggede sig stille og roligt igennem de 6 øl
på kun 25 minutter!
"Det er sgu lige før man kunne nå den 7. også" ytrede Frank - Hvortil
Nimbus-Niels forlængede væddemålet til den 7. også, hvilket også blev nået!

"Det var lige før man skulle have sig en enkelt at hygge-drikke" tænkte
Frank højt, hvortil Niels i erkendelse af nederlaget også gav en sådan!

10 minutter efter var også den væk og Frank rejste sig med et ræb og
proklamerede at nu måtte han nok hellere komme hjem på divaneseren inden at
det gik i blodet, hvorefter han fræsede afsted på sin 6½'er

Til historien hører at han jo havde fået et par hyggebajere inden at
Nimbus-Niels entrede lokalet, og at hans figur på den nærmeste var splejset
!!

Såeh, 5 minutter om en enkelt øl? Jo, mon ikke at dét skulle kunne lade sig
gøre

--
Armand.

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 09-07-03 22:08

> [...]
rullefeltet
> op. Hør i plejer da vidst at komme ude ved os i Galten ik????
------------------

Hej Brian. JOW! den er god nok. Der plejer at dukke nogle AROS folk op hos
Jer til træf o.s.v. Jeg har dog kun besøgt Jer i forbindelse med en alm.
klubaften. På et tidspunkt havde AROS MC klub (AMCK) lånt et lokale i gården
hvor I hører til. Det var før AMCK blev delt i 2. En flok ville mere end
blot have en køreklub, så de startede Raptor MC. Dem kender du med garanti!
Det er en flok som man ikke kan undgå at bemærke til træf o.s.v. Så vi
har en del fælles bekendte. Men jeg tror aldrig vi to har mødtes før ... kan
dog tage fejl.

Men nu ses vi jo på toppen. Jeg kigger helt sikkert forbi Galten lejren og
får den bajer som du snakker så varmt om
På genhør!