Feriebolig i Sydfrankrig
Fra : thomas-kristiansen

Dato : 01-04-01 12:22

Hej

Vi er 2 personer som gerne vil bruge ca. 2 uger til sommer i Sydfrankrig -
gerne Provence, men ikke nødvendigvis ved havet.

Vi har tidligere med held fundet boliger gennem det franske "Gîtes de
Fance" - men kontoret i Danmark er lukket - er der nogen derude, som kender
nogen, der måske kender nogen - osv.

Er der alternativt nogle som har gode links til en sommerbolig i
Sydfrankrig.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra : Torbjørn Rønning

Dato : 01-04-01 16:10

thomas-kristiansen <thomas-kristiansen@post.tele.dk> skrev i

Prøv her: http://www.provacances.dk/
http://www.rivierahuset.no/

--
Torbjørn
www.tr-nett.com med over 400 reiserelaterte linker

Fra : thomas-kristiansen

Dato : 02-04-01 19:18

Vi havde måske håbet på noget lidt mindre (...og billigere) - da vi kun er 2
personer.

Håber på flere svar.

Fra : Peter Grods Hansen

Dato : 03-04-01 13:09

"Gites de France" eksisterer skam stadig
både lokalt i de enkelte departementer og med hovedkontor i Paris
Har en web-site: www.gites-de-france.fr
(her kan man også vælge engelsk tekst, hvis det er nødvendigt)
Man kan nu søge på alle departementer i Frankrig

Fra : sushb

Dato : 05-04-01 08:15

Hej Thomas,

Check vores hjemmeside: www.borre.subnet.dk vi har et mobilhome på en rigtig hyggelige campingplads 5 km udenfor Cannes.

Vi drager afsted i morgen på påskeferie, så jeg vil ikke kunne svare dig de næste 14 dage, hvis du har spørgsmål.

mvh
susanne

http://www.kandu.dk/

Fra : poul

Dato : 13-05-01 19:52

Hi!
Jeg har en leijlighed i Nice, om du skulle vaere intreseret saa er du velkommen at sende en e-mail.
pjj64@hotmail.com

http://www.kandu.dk/