Første gang for hende, gode råd og tips?
Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 07-07-03 18:17

Kære NG

Her sad man og troede at man havde prøvet alt, men nej.

Min nuværende kæreste er jomfru og da mine 3 sidste kærester før hende
også havde været det tog jeg ikke særligt tungt da jeg mente at jeg
havde en ide om hvordan at det skulle gå.

Men jeg har så måtte sande at min andre kærester nok har haft brudt
mødomshinden på anden måde da jeg ikke har været ude for de samme ting
på det område som med min nuværende kæreste.

Her i weekenden hvor at vi var sammen prøvede jeg at give hende finger
og kunne da mærke at hendes mødomshinde var intakt og hun blødte da også
rimeligt noget tid efter og vi blev begge 2 nervøse for at der var gået
noget galt.

Dagen efter prøvede så igen, med samme resultat. Dog var det nemmere for
mig at få fingeren ind denne gang og det gjorde heller ikke nær så ondt
på hende denne gang.

Nu har mig og hende så resoneret os frem til at vi bare må prøve med at
jeg trænger op i hende og hun så må bide smerten i sig hvis at hun kan
da hun er ved at være træt af at være jomfru.

Her er det så at jeg håber lidt på jeres hjælp. Jeg håber nemlig lidt på
at der er nogle af jer der har nogle tip og hints til hvordan at man kan
gøre det så at det nemmere/nemmest for mig at trænge op i hende og så at
det samtidigt bliver mindst smertefyldt for hende da jeg af gode grunde
ikke er glad for at det skal gøre ondt på hende.

Jeg ved godt at dette er en større smøre, men håber da på at der er et
par stykker af jer der har erfaringer ud i dette område og er villig til
at hjælpe mig/os med vores problem.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Girlie

Dato : 07-07-03 18:33

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:sdajgvkvofrat8qlbu9ufuvdq9cpn5nc9v@4ax.com...
> Nu har mig og hende så resoneret os frem til at vi bare må prøve med at
> jeg trænger op i hende og hun så må bide smerten i sig hvis at hun kan
> da hun er ved at være træt af at være jomfru.

Jeg husker første gang...det var ekstremt smertefuldt, og ligeledes var de
efterfølgende 3 gange...nogles mødom er åbenbart sejere end andres.
Men i hvert fald vil jeg sige dette.
At være "træt af at være jomfru" skulle ikke være grunden til at man under
stor smerte lader sig penetrere.
Når det nu ER første gang, så skal I simpelthehen sørge for at hun er helt
vildt liderlig og våd, så hun nærmest tigger om indtrængning. I kan nok ikke
undgå smerten helt alligevel, men min point er, at det altså ikke bør være
noget, der bare skal overståes.
Hvis hun ikke er helt våd nok, selvom hun er liderlig, så brug en god gang
smørelse..
Forsøg først med en finger, to fingre og bevæg dem ud og ind så kroppen
vender sig til den nye fornemmelse..
Det vigtigste er : hastværk er lastværk. Lad hende mærke og vide, at du har
tålmodighed. Hvis hun først mærker, at du bare vil IND, når hun ikke er helt
parat fysisk, så spænder hun endnu mere...

Håber du kan bruge det

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 07-07-03 19:30

On Mon, 7 Jul 2003 19:32:46 +0200, "Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Men i hvert fald vil jeg sige dette.
>At være "træt af at være jomfru" skulle ikke være grunden til at man under

Hun har skam også lyst til det så det er ikke det der mangler

> [...]
>tålmodighed. Hvis hun først mærker, at du bare vil IND, når hun ikke er helt
>parat fysisk, så spænder hun endnu mere...

Har det også noget at gøre med hendes mødomshinde eller?. for sidst
jeg/vi prøvede kunne jeg lige få en finger op og ikke andet. 2 gang vi
prøvede føltes det lidt som om at der var noget nemmere at komme op og
hun sagde da også at det ikke gjorde nær så ondt.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-07-03 18:37

Thunderbird[7100] wrote:
> [...]
> hende og så at det samtidigt bliver mindst smertefyldt for hende da
> jeg af gode grunde ikke er glad for at det skal gøre ondt på hende.

mit bedste råd er at give jer god tid til forspil... og hvis i ikke er 100%
sikre på at hun er våd nok, så vil jeg anbefale at i smører for med noget
glidecreme ( jeg anbefaleer eros bodyglide der er både lugt og smagsfri og
ikke fedter på sengetøjet).....
sørg for at hun er våd både udvendigt og indvendigt.... hold evt igen med
brug af fingrene da det kan udtørre......
når det så er tid så er den bedste stilling (synes jeg) at hun rider dig....
du skal bare ligge helt stille og evt dirigere penis med hånden så den
rammer det rette sted....
på den måde kan hun tage det i bitte små ryk og stoppe og holde pause uden
at skulle informere dig først...... prøv at få hende til at lave
bevægelserne med underlivet med små vip i stedet for at hun bevæger hele
kroppen op og ned...
altså at hun støtter på armene over dine skuldre og så ellers bare styrer
med underlivet....

håber det kunne bruges ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 07-07-03 19:32

> [...]
>du skal bare ligge helt stille og evt dirigere penis med hånden så den

Problemet er bare at hun ikke kan ride mig på grund af problemer med
hendes ryg/lænd.

> [...]
>kroppen op og ned...
>altså at hun støtter på armene over dine skuldre og så ellers bare styrer

Kan det skam

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-07-03 19:38

Thunderbird[7100] wrote:

> Problemet er bare at hun ikke kan ride mig på grund af problemer med
> hendes ryg/lænd.

hvad så med liggende på sengen med enten front mod front eller hendes bag
mod dig.... på den måde vil hun ( med lidt kreativitet) selv kunne lægge
præcis det pres på hun kan klare..... eller bagfra hvor du står stille og
hun presser bagdelen bagud.....
stillingen er sådan set ikke vigtig, blot det er hende der styrer showet, og
ikke dig......
som jeg lige tænker, så må det være ret alvorlige problemer med ryggen hvis
hun ikke kan sidde på knæ, og læse sig forover og støtte på armene...... det
plejer de fleste at kunne klare med ondt i ryggen, uden de store
problemer......
(jeg neglicherer ikke hendes smerter, det lyder bare voldsomt)....

har hun prøvet at sidde på knæ med lårene skilt ad, og at støtte på armene
når hun læner sig forover...
jeg siger jo iøvrigt ikke at hun behøver fortsætte i den stilling ret længe,
kun indtil du er penetreret..... derefter burde det være muligt at skifte
stilling......

Fra : Nette

Dato : 08-07-03 11:14

"Thunderbird[7100]" skrev i en meddelelse
> Problemet er bare at hun ikke kan ride mig på grund af problemer med
> hendes ryg/lænd.

Det lyder meget alvorligt, for netop den slags øvelser gives til folk med
rygproblemer. ( Gå ned i knæ i stedet for at bukke dig).

Jeg synes, hun skulle smutte en tur op til sin læge, tre minutter efter vil
han/hun have klaret problemet for hende.

Husk også på at kondomer kan udtørre selv den mest våde og parate pige, så
derfor kan det være nødvendigt at bruge glidecreme. Også selv om hun
umiddelbart virker våd nok.

Nette

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 07-07-03 18:35

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in message

> Jeg ved godt at dette er en større smøre, men håber da på at der er et
> par stykker af jer der har erfaringer ud i dette område

Jeg har - som det efterhånden er velkendt - ikke en pind erfaring, men der
er et enkelt ord, jeg mener at have hørt i den forbindelse: Forspil.

Er det ikke noget med, man kan stimulere nogle erogene zoner, som så kan få
hende til at slappe af i skeden, og tilsvarende for vi mænd kan skabe
rejsning? Er det ikke noget i den retning, der kaldes "våd og vild" i
pornografien?

Hvis jeg ikke helt har misforstået den seksuelle teori, er en mulig løsning,
at du starter med at lade, som om du føler dig frem til disse erogene (eller
hvad det nu hedder) zoner med blide, følsomme hænder over hele kroppen og på
den måde opbygger en forventning i hende. Teorien er så, at kroppen reagerer
med at udskille et sekret, der smørrer skeden, som samtidig gør sig klar til
at tage imod din penis (eller finger). Yderligere bliver der i teorien
opbygget en seksuel energi i kroppen, som vil fjerne opmærksomheden fra
smerten for at rette den fulde opmærksomhed mod den seksuelle nydelse, som
helst skal nå sit klimaks med en orgasme for kvinde og udløsning for
manden - allerhelst samtidig.

Spørgsmålet er, om det ikke gør mere skade end gavn, hvis I fremtvinger sex
på en smertefuld måde. Det kan formodentlig skabe en forventning om, at sex
skal gøre ondt, som næppe er motiverende for flere seksuelle oplevelser.

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : Machoman

Dato : 08-07-03 01:46

> [...]

> det samtidigt bliver mindst smertefyldt for hende da jeg af gode grunde
> ikke er glad for at det skal gøre ondt på hende.

Tjae du må have en meget lille tissetrold siden du overhovedet gider gå i
gang med en jomfru, eller også har du pædofile preferencer. Når en finger
gør ondt, så tør jeg slet ikke tænke på hvad en velvoksen mandepik gør

Men mit råd:
Hæld en tube lokalbedøvelse op i skeden, og råknep hende så.

Fra : Michael

Dato : 08-07-03 10:51

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men mit råd:
> Hæld en tube lokalbedøvelse op i skeden, og råknep hende så.

Du er et meget specielt menneske synes jeg ....

Mvh
Michael

Fra : PerX ...

Dato : 09-07-03 00:29

In article <3f0a941c$0$24691$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Michael_hopla@hotmail.com says...

> "Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> wrote in message

> Du er et meget specielt menneske synes jeg ....

Well, we we ledte efter definitionen i en anden tråd.. ;)

Fra : Michael

Dato : 09-07-03 20:42

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <3f0a941c$0$24691$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> Michael_hopla@hotmail.com says...

> Well, we we ledte efter definitionen i en anden tråd.. ;)

Hehe :) Har også været med i den diskusion :)

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 17-07-03 11:11

On Mon, 07 Jul 2003 19:17:06 +0200, "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

>Kære NG
>
>Her sad man og troede at man havde prøvet alt, men nej.

Mange tak for jeres råd og vejledning indtil videre.

Men hvad ville i mene er det "smarteste" at man "blidt" prøver at presse
sin igennem mødommen eller at man bare ligger maks tryk på fra starten
af?

Fra : Girlie

Dato : 17-07-03 11:19

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:cgtchv4637pvjam5ququqiv315k2eq6ice@4ax.com...

> [...]
>
> Men hvad ville i mene er det "smarteste" at man "blidt" prøver at presse
> sin igennem mødommen eller at man bare ligger maks tryk på fra starten

Det kommer helt an på hende! Nogle kan lide at rive plaster af i ét ryk,
andre gør det mere gelinde...*g*
Nogles mødomme er jo også sejere end andres, så selv hvis du ligger max tryk
på, kan det ske, at du ikke kommer helt igennem alligevel...
Jeg ville foretrække den blide model...ligesom ved anal...

Fra : Henning

Dato : 17-07-03 18:59

Girlie wrote:

> Nogles mødomme er jo også sejere end andres, så selv hvis du ligger
> max tryk på, kan det ske, at du ikke kommer helt igennem alligevel...

Min ældste datter var så tillukket, at hun måtte en tur
på hospitalet og have det gjort af kirougisk vej

MVH
Henning

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 17-07-03 11:21

Thunderbird[7100] wrote:

> [...]
>
> Men hvad ville i mene er det "smarteste" at man "blidt" prøver at
> presse sin igennem mødommen eller at man bare ligger maks tryk på fra

jeg mener absolut blidt og i små ryk, der stopper så snart hun viser tegn på
smerte... men hold stand når det er... lad være med at trække dig
tilbage......
det allerbedste er nu altså hvis hun styrer tempoet.....

maks tryk bør _KUN_ ske hvis hun udtrykkeligt beder om det.....