Billedgalleri
Fra : Filip

Dato : 07-07-03 18:19

Hej NG

Hvordan laver man et billedgalleri i Frontpage 2000 Jeg har 3000 billeder
som skal sættes i system og så lægges ud på en cd, men først skal jeg have
alle billederne lagt ind i kallegorier. Er der en men måde at gøre det på???

Filip

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-07-03 19:01

"Filip" <filipravn@get2net.dk> skrev :

>Hvordan laver man et billedgalleri i Frontpage 2000

Hvis du vil gøre det i Frontpage, så spørg i
--
Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-07-03 19:02

FP2000 har ikke indbygget et billedgalleri værktøj.
Kun FP2002 og FP2003 har dette.
Så du må lave det manuelt.