Automatisk svar ved ikke tilstede
Fra : weiss

Dato : 07-07-03 18:06

Hej

Jeg har Outlook XP, og når man sætter ikke tilstede til, modtager afsender
en mail med mit svar.
Men KUN en gang til den samme afsender.

Kan man sætte det op så ALLE modtagere får en mail, også flere gange til den
samme afsender.

Hilsen

Rene

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 07-07-03 19:11

"weiss" <weiss@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men KUN en gang til den samme afsender.
>
> Kan man sætte det op så ALLE modtagere får en mail, også flere gange til

Nu kører jeg ikke via Exchange, og kan derfor ikke se muligheden.

Så vidt jeg husker, er dog mulighed for at opsætte regler inde under Ikke
tilstede - herunder også det du efterspørger.

mvgh
Finn, Roskilde

Fra : Morten Ovi

Dato : 07-07-03 19:28

weiss skrev:

> Jeg har Outlook XP, og når man sætter ikke tilstede til, modtager
> afsender en mail med mit svar.

Hvis du modtager spam skal du lige overveje denne fremgangsmetode.

--
Morten

Fra : weiss

Dato : 07-07-03 19:55

Hej

Det er ikke på grund af spam, men fordi jeg skal være væk i længere tid, og
ønsker at påminde om at jeg ikke læser mine mails hver gang nogen skriver
til mig

Fra : Palle Jensen

Dato : 07-07-03 20:02

weiss wrote in news:3f09c260$0$2672$ba624c82@nntp03.dk.telia.net:

> Hej
>
> Det er ikke på grund af spam, men fordi jeg skal være væk i
> længere tid, og ønsker at påminde om at jeg ikke læser mine
> mails hver gang nogen skriver til mig

Det er vist ikke det Morten mener..

Hvis du jævnligt modtager spam, og du har denne funktion slået til,
så får spammeren jo også en auto reply, og dermed får denne bekræftet
at din E-mail adresse er valid.

Det kan på længere sigt betyde af spam mængden tiltager..

--
Palle Jensen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 07-07-03 20:05

On 07 Jul 2003 19:02:20 GMT, Palle Jensen
<palle.jensen@galprofessor.com> wrote:

> [...]
>at din E-mail adresse er valid.
>
>Det kan på længere sigt betyde af spam mængden tiltager..

Hvis at spammerne ikke får en fejlmail tilbage om at adressen ikke
eksisterer så må adressen jo lige netop være valid og derfor vil jeg da
mene at næsten uanset hvad man gør at så er ved spammerne udemærket godt
om ens adresse er fungerende eller fiktiv.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 07-07-03 20:36

weiss skrev:

>Det er ikke på grund af spam, men fordi jeg skal være væk i længere tid, og
>ønsker at påminde om at jeg ikke læser mine mails hver gang nogen skriver
>til mig

Så sender jeg dig en mail og slår min autosvarer til, mens jeg er på
ferie i 3 uger.

Min svarer modtager din påmindelse ....

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 08-07-03 06:08

In <becp3o.3vvokrl.1@kajsvenningsen.dk> Kaj Svenningsen <news@kajsvenningsen.dk> writes:

>Så sender jeg dig en mail og slår min autosvarer til, mens jeg er på
>ferie i 3 uger.

>Min svarer modtager din påmindelse ....

Det er kun et problem, hvis din auto-reply funktionen er defekt.
99% af alle auto-svarer indsaetter en X-Loop linie i headeren eller noget lign. for
at opdage evt. loops.

/Martin

Fra : weiss

Dato : 09-07-03 18:07

"Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Det er kun et problem, hvis din auto-reply funktionen er defekt.
> 99% af alle auto-svarer indsaetter en X-Loop linie i headeren eller noget
> [...]

Problem løst - via en regel og exchage server

Rene