Bedste "first person shooter"
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 07-07-03 17:40

hejsa

Nu har jeg lavet mig en kicka maskine, men mangler nogel skydespil. Hvilke
er de bedste p.t., men vægt på god grafik og gameplay?

Mvh

Jesper

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-07-03 17:58

Jesper Larsen (Fjernxx) wrote:
> Nu har jeg lavet mig en kicka maskine, men mangler
> nogel skydespil.
> Hvilke er de bedste p.t., men vægt på god grafik og gameplay?

MOHAA med addon.
BattleField 1942
m.fl.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-07-03 18:00

> MOHAA med addon.
> BattleField 1942
> m.fl.

Der blev skrevet "god grafik"...

Der skal vi nok hen i stil med Unreal II: The Awakening, før det er noget
ved

// Troels

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-07-03 19:25

> Der skal vi nok hen i stil med Unreal II: The Awakening, før det er noget
> ved

he... smag er godt nok forskelligt... sjældent er jeg blevet så skuffet over
et spil som det var tilfældet med unreal II... nej jeg ville nok bruge
sparepengene på Rainbow Six Raven Shield og spille online.

vh

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Silver

Dato : 07-07-03 18:01

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3f09a67b$0$48902$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> MOHAA med addon.
> BattleField 1942
> m.fl.
>
> --

Vietcong for fed action og Rainbow 6 Raven Shield for realistisk shooter

Mvh
Silver

Fra : Gerner

Dato : 07-07-03 20:18

On Mon, 7 Jul 2003 18:40:05 +0200, "Jesper Larsen \(Fjernxx\)"
<larsenXXjesper@tiscali.dk> wrote in dk.spil.computer:

>hejsa
>
>Nu har jeg lavet mig en kicka maskine, men mangler nogel skydespil. Hvilke
>er de bedste p.t., men vægt på god grafik og gameplay?

Ved du ikke der findes en speciel gruppe til dit spørgsmål ?
Dem der svarer dig her ved det heller ikke.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-07-03 22:13

Gerner wrote:
> Ved du ikke der findes en speciel gruppe til dit spørgsmål ?

Sikkert ikke.

> Dem der svarer dig her ved det heller ikke.

Det tager du fejl :)
- Jeg troede egentlig jeg var i den gruppe :)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-07-03 22:34

Mikael Nørrelund Andersen wrote:

> Sikkert ikke.

> Det tager du fejl :)
> - Jeg troede egentlig jeg var i den gruppe :)

Den gruppe Gerner forsøger at henvise til må næsten være
Evt. news:dk.spil.computer.first-person-shooter.unreal hvis du vil vide
mere om Unreal-spillene.

Men da der er adskillige stavelser, og brug af bindestreger istedet for
punktummer i gruppenavnene, kan det være at Gerner er blevet i tvivl om
stavningen.
Så han, istedet for at komme med en brugbar henvisning, er kommet til at
fyre noget ubrugeligt brokkeri af istedet.
Den slags kan jo ske.

/Robert

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-07-03 23:11

Robert Eriksen wrote:
> Den gruppe Gerner forsøger at henvise til må næsten være

Det er jeg skam klar over og som jeg sagde før,
troede jeg, at jeg befandt mig i den gruppe, derfor
svarede jeg på Jespers spørgsmål.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : klander

Dato : 08-07-03 16:23

Hvilke

> Ved du ikke der findes en speciel gruppe til dit spørgsmål ?
>snip<
Er skyde/firstperson spil ikke også spil, det mener jeg da.

> Dem der svarer dig her ved det heller ikke.

Der tager du vist fejl.

Men du kunne jo henvise den nye mand til denne gruppe, hvorfor gør du ikke
det?
Istedet for bare at sige han skriver i den forkerte gruppe

Men nu er din dag jo reddet Gerner ;)

Kurt