att. babygixxerejere
Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 07-07-03 16:36

Hejsa.

Jeg har til min kærestes store skuffelse kastet min kærlighed på en
babygixxer og har set på 2.
Jeg er hver gang blevet forundret over følgende:
Er den født med det der underlige "skumgummi instrumentbræt" eller har jeg
bare set 2 uheldige tilfælde?

Mvh. Anette
Gpz500s.
(ja ja det er måske lidt usædvanligt at gå ned i ccm...)

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-07-03 16:55

--
Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R
"Jens Rafaelsen" <rafaelsen@stofanetpunktumdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er hver gang blevet forundret over følgende:
> Er den født med det der underlige "skumgummi instrumentbræt" eller har jeg

Det er standart.. det er nu meget pænt, hvis det ikke er bustet..

Har du overvejet GSXR400?

mvh Tommy Fer

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-07-03 23:20

"Jens Rafaelsen" <rafaelsen@stofanetpunktumdk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg har til min kærestes store skuffelse kastet min kærlighed på en
> babygixxer og har set på 2.

Tsk, tsk, tsk... Anette, det er ikke kun Jens der er skuffet over dig, det
er (og det troede jeg egentlig du var blevet klar over efter den intense
mobning du har været udsat for?) hele Aalborg Off-Road MC Klub!
Tråd efter tråd herinde har handlet om omkostningerne ved sådan en fætter
når den skal renoveres, og alligevel bliver du ved? Hvad vil du dog med den?
Jeg er slet ikke sikker på den fås i pink!

> Mvh. Anette
> Gpz500s.
> (ja ja det er måske lidt usædvanligt at gå ned i ccm...)

Hvad med en Aprilia 125 i et års tid eller to? Rå racer, men til at håndtere
for jer øhmn... undervægtige. Eller 250'en, hvis det skal være vildt? Eller
en 250cc eller 350cc off-roader, hvis 2-takt osen er uønsket, fx. en XT350?
Let håndterbar, ikke ret høj og ikke rasende langsom?

Kære NG!
VI skal have Anette ud at køre en masse km på motorcykel nu, please, foreslå
alle de fede cykler I kan finde på som er til at håndtere for en der synes
Gpz500s'en er en anelse for tung/høj/klumpet? Stakkels Jens har rigeligt i
at skrue i sin off-roader, den går nemlig i stykker hele tiden, så lad ham
ikke også få fornøjelsen af at holde en Babygixxer kørende. Vi stoler nemlig
ikke helt på at Anette vil køre den "pænt"...

Rittig

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-07-03 07:28

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> writes:

> [...]
> når den skal renoveres, og alligevel bliver du ved? Hvad vil du dog med den?

Ja, Jens har min sympati...

> Jeg er slet ikke sikker på den fås i pink!

Woohoo en farvetråd igen. Motorcykler skal være grønne. Basta!

> Hvad med en Aprilia 125 i et års tid eller to? Rå racer, men til at
> håndtere for jer øhmn... undervægtige.

Hvis det bare er til at have det skægt på er det et fint bud.
Jeg er heldigvis så velopdragen at jeg ikke kommenterer kvinders
(eventuelle mangel på) vægt

> Kære NG!
> VI skal have Anette ud at køre en masse km på motorcykel nu, please,
> foreslå alle de fede cykler

Jeg stemmer på den Gixxer 400 Fer foreslår. Hvis man kan finde en
ordentlig... Eller for den sags skyld en af de andre 400'ere. Skille
jeg ha' en 400 havde jeg nok kigget efter en Honda. Piger må gerne
køre Honda...

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : MKS - 74

Dato : 08-07-03 07:45

On 08 Jul 2003 08:28:10 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

>Skille
>jeg ha' en 400 havde jeg nok kigget efter en Honda. Piger må gerne
>køre Honda...

Ergo - du er en pige Mikkel,eller er det i virkeligheden Mikkeline så
?!?

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-07-03 07:54

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> writes:

> Ergo - du er en pige Mikkel,eller er det i virkeligheden Mikkeline så
> ?!?

Arh pokkers...

--
Mikkeline

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 08-07-03 09:09

Claus Rittig wrote:

> Jeg er slet ikke sikker på den fås i pink!

Hmmm Claus er du sikker på at det med pink ikke er din fetich?
Så vidt jeg husker er det da dig der sælger dine aflagte lilla crossbukser
til forsvarsløse nytilkommere i Offroadklubben..... fnis

Vi stoler nemlig ikke helt på at Anette vil
> køre den "pænt"...

Hva' mener du med det!

Mvh. Anette.
Gpz500s

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-07-03 15:15

> Hmmm Claus er du sikker på at det med pink ikke er din fetich?
> Så vidt jeg husker er det da dig der sælger dine aflagte lilla crossbukser
> til forsvarsløse nytilkommere i Offroadklubben..... fnis

Hrmpf... Man skal slide sine ting op, skal man. Og dengang jeg købte dem,
var lilla IN!

> Vi stoler nemlig ikke helt på at Anette vil
>
> Hva' mener du med det!

Ikke noget. Særligt. Vel?

Rittig

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-07-03 14:44

> Jeg har til min kærestes store skuffelse kastet min kærlighed på en
> babygixxer og har set på 2.
> Mvh. Anette

Hej Anette

Hvorfor ikke en Kawasaki ZZR 250? Den er lavet i en kvalitet de små gixxer
250'ere slet ikke kan være med til. Det er tre til salg i dba lige nu. Jeg
har lagt en indscanning fra MC-Revyen i dk.binaer.motor med navnet ZZR250.
Den er meget smal, og vejer under 150kg. Den burde være til at tumle, selv
hvis du ikke er så høj.

--
Mojn
Jens Bager Jensen