GeForce3 MX
Fra : Eraser

Dato : 01-04-01 11:58

Hej

Jeg var lige over på www.hardwareonline.dk og der så jeg at der var en test
af et GeForce3 MX. Det ser seriøst for ondt ud, er der nogle af jer der ved
hvornår det kommer her til Danmark, for jeg skal have et når det kommer.

Eraser

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 01-04-01 12:07

"Eraser" <tei@iname.com> wrote in message
> [...]
ved
> hvornår det kommer her til Danmark, for jeg skal have et når det kommer.

Dette kort får vores "AP. 1.st" pris med karakteren 9,8

Med venlig hilsen
HardwareOnline.dk & Overclocking.dk

(hehe... "AP pris")

Fra : Hellfire

Dato : 01-04-01 12:26

"Lars Jørgensen" <someone@microsoft.com> wrote in message
> [...]
> test
> ved

> Dette kort får vores "AP. 1.st" pris med karakteren 9,8

Og prisen. PRISEN, jeg _MÅ_ ha' sådan et kort (savle).

Fra : Lars Krag

Dato : 01-04-01 13:31

"Eraser" <tei@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ved
> hvornår det kommer her til Danmark, for jeg skal have et når det kommer.

Skal vi gætte på 1. April NÆSTE ÅR ?

Btw, godt gået hardwareonline, det var én af de bedre.

Lars

Fra : DaWizeGuy

Dato : 01-04-01 13:49

"Lars Krag" <lars_nospam_krag@image.dk> wrote in message
> "Eraser" <tei@iname.com> skrev i en meddelelse
> test
> ved
>
> Skal vi gætte på 1. April NÆSTE ÅR ?
>
> Btw, godt gået hardwareonline, det var én af de bedre.

He, he! Det havde nu været rart hvis det passede.

---
Anders

Fra : Lars Krag

Dato : 01-04-01 14:13

"DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse
[SNIP]

> He, he! Det havde nu været rart hvis det passede.

Ja mon ikke! Har du været inde på 3dfiles i dag? De har også én af de bedre.
Jeg havde så travlt med at dl en "Duke Nukem 3D Tech Demo" at jeg helt
glemte at tænke mig om og faldt i med begge ben. Jeg var nummer 15 tusinde
et eller andet, godt man ikke er alene

Lars

Fra : Santa Xcaze

Dato : 01-04-01 19:46

Tja nu når vi taler om gode aprils nar, hvad så med opasia's om
lukkeloven!!!
http://www.opasia.dk/nyheder/lukkeloven.shtml

Fra : Lars Krag

Dato : 01-04-01 20:04

"Santa Xcaze" <nothing@nogood.dk> skrev i en meddelelse
> Tja nu når vi taler om gode aprils nar, hvad så med opasia's om
> lukkeloven!!!
> http://www.opasia.dk/nyheder/lukkeloven.shtml

LOL

Fra : Martin Kock

Dato : 01-04-01 20:04

GeForce3 burde ren faktisk være ude til Mac lige nu og til PC i starten af
Maj måned, men prisen kommer nok til at lyde på 6000kr.

Jesper Kock

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 02-04-01 20:04

"Martin Kock" <martin.kock@get2net.dk> wrote in message
> GeForce3 burde ren faktisk være ude til Mac lige nu og til PC i starten af
> Maj måned, men prisen kommer nok til at lyde på 6000kr.

Måske ikke helt alligevel....(hvis det ikke er en 2. aprils nar)

"EXCLUSIVE NEWS BIT: But if you are looking for a card just for gaming, you
will be better suited waiting for the GeForce3, as its price is to be
dropped to $399 at retail launch, thanks to the TSMC ramp up on GeForce3
GPU's. (Confirmed info from several anonymous sources close to nVidia)"

http://www.gotapex.com/reviews.php?rev=v7100combo/p6.html

- Lars