PGO dr. Big
Fra : A\(4700\)A

Dato : 07-07-03 12:35

Hvor sidder begræsningen i/ved luftfilteret henne..??

Mvh
AA

Fra : drbigfeak

Dato : 09-07-03 01:13

"A\(4700\)A" skrev d. 07-07-03 12:35 dette indlæg :
> Hvor sidder begræsningen i/ved luftfilteret henne..??
>

> Mvh
> AA
>
> der sidder ikke noge begrænsning i en DR BIG's luftfilter.
hvis du skal fjerne begrænsningerne på en dr big så sidder der en skive
ved variatoren (når du hiver motorskjoldet a så den runde tig som sidder
længst væk fra baghjulet, skal du pille a og bag den store metalskive
sidder så ringen) men ellers kan du enten svejse blindrøret (på
udstødningen) af eller klemme det sammen så ser ikke kan komme noget
udstødningsgas ud i det..

hvis du vil vide mere om tuning a en dr big så gå ind på
http://www.jogamok.dk (under links/scootersider)
GOOD LUCK

http://www.kandu.dk/

Fra : Gorgeous

Dato : 10-07-03 00:59

"drbigfeak" <drbigfeak.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udstødningsgas ud i det..
>
> hvis du vil vide mere om tuning a en dr big så gå ind på

Du svarede ikke på mandens spørgsmål

Fra : Jante

Dato : 10-07-03 03:19

"Gorgeous" skrev:

> "drbigfeak" <drbigfeak.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Du svarede ikke på mandens spørgsmål

??? Det ligner da et svar, som jeg ser det ???

Fra : Gorgeous

Dato : 13-07-03 02:22

"Jante" <make@my.day> skrev i en meddelelse

> ??? Det ligner da et svar, som jeg ser det ???

Det her spurgte manden om :
Hvor sidder begræsningen i/ved luftfilteret henne..??

Fra : Jante

Dato : 13-07-03 02:30

"Gorgeous" skrev:

> Det her spurgte manden om :
> Hvor sidder begræsningen i/ved luftfilteret henne..??

Og svaret var: "Ingen steder!"
(Om det så er korrekt, skal jeg undlade at tage stilling til).

J.

Fra : Gorgeous

Dato : 13-07-03 10:33

> Og svaret var: "Ingen steder!"
> (Om det så er korrekt, skal jeg undlade at tage stilling til).
>
> J.

Der sidder en begrænsning i luftfilteret.
Men manden har stadigvæk ikke fået sit svar.

Fra : Jante

Dato : 14-07-03 02:02

"Gorgeous" skrev:

> Der sidder en begrænsning i luftfilteret.

Så fortæl dog manden hvor, hvis du ved det!

> Men manden har stadigvæk ikke fået sit svar.

Han har fået et svar, jo. Hvis du mener, svaret er ukorrekt
eller mangelfuldt, står det dig frit for at komme med et bedre.
Men hold op med bare at støje.

J.L.

Fra : Gorgeous

Dato : 14-07-03 13:41

> Så fortæl dog manden hvor, hvis du ved det!

Jeg ved det ikke, men kunne godt tænke mig at vide det.

> Han har fået et svar, jo. Hvis du mener, svaret er ukorrekt
> eller mangelfuldt, står det dig frit for at komme med et bedre.
> Men hold op med bare at støje.

Bland dig udenom.

Fra : Jante

Dato : 14-07-03 20:47