http://www.hein-gerike.de/ ??
Fra : wheeler

Dato : 07-07-03 12:19

Er der andre som heller ikke kan komme ind på sitet?

I øvrigt hvordan er udvalget (både tøj og sliddele) hos Hein Gerike i
Flensborg ctr. Louis i Kiel ?

Pft.

--
Wheeler
Fjern "x" i mailadresse ved direkte svar

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-07-03 12:22

Jeps. Det er nok fordi den korrekte adresse er: http://www.hein-gericke.de

--
Tony
FZS1000

Fra : Finn Andersen

Dato : 07-07-03 13:08

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps. Det er nok fordi den korrekte adresse er: http://www.hein-gericke.de

Lige mine ord... eller: http://www.hein-gericke.com

Finn
XV750

Fra : wheeler

Dato : 07-07-03 16:53

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev

> Jeps. Det er nok fordi den korrekte adresse er: http://www.hein-gericke.de

[KLIP]

He he...det havde jeg ikke skænket en tanke!
Hvordan i hele helv... kan jeg gemme et blindt link i foretrukne =

Noget nyt vedr. torsdag, som jeg ikke ved (?)...vejret synes at ville være
med os

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 07-07-03 16:55

Måske <news:spamdrop+m3he5yv68s.fsf@paven.bunk.cc>

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : rip3

Dato : 07-07-03 13:14

"wheeler" skrev d. 07-07-03 12:19 dette indlæg :
> [...]
>
> --
> Wheeler
> Fjern "x" i mailadresse ved direkte svar

Jeg var inde på et tysk mc-site i sidste uge (kan ikke lige huske
hvilket!) og læste i deres nyhedssektion at Hein Gericke er på vej i
betalingsstandsning, så det er nok ikke det rigtige tidspunkt at handle
med dem lige nu

Rikke (som lige har skrevet sit første indlæg, men som har læst med i et
par måneder)
CX 500 C

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-07-03 13:31

"rip3" <rip3.news@kandu.dk> writes:

> [...]
> hvilket!) og læste i deres nyhedssektion at Hein Gericke er på vej i
> betalingsstandsning, så det er nok ikke det rigtige tidspunkt at handle

Ja, i England var der vist ballade i vinter/foråret.
De tyske butikker er dog spillevende endnu.

Hvis du kan finde et link vil jeg da gerne se det.

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : rip3

Dato : 07-07-03 13:36

"Mikkel Christensen" skrev d. 07-07-03 13:31 dette indlæg :

> [...]
>
> --
> Mikkel
> motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Jeps! så har jeg fundet det
http://www.motorradonline.de/d/119667?_rubrik=2352&_back_url=%2Fmrd%2Fho
me

Rikke
CX 500 C

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-07-03 14:07

> Jeps! så har jeg fundet det
> http://www.motorradonline.de/d/119667?_rubrik=2352&_back_url=%2Fmrd%2Fho
> me

Hmm... Ja det lyder da en lille smule betænkeligt, hvis jeg altså læser
teksten rigtigt.

Fra : Armand

Dato : 08-07-03 22:03

Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> skrev i en

> Hmm... Ja det lyder da en lille smule betænkeligt, hvis jeg altså læser
> teksten rigtigt.

Sjovt nok er det netop den engelske afdeling der kører solvent og står alene
for det halve af HG's samlede overskud - Dét forlød det ellers ikke
tidligere i strengen

Forrige år var det M&P der var i krise; men de kører da stadig :-/

Som kunde skulle man forøvrigt ikke have nogen økonomiske betænkninger, da
den eneste måde at holde økonomien igang er ved at sælge løs!
Selv Visa-betalinger kan man ikke risikere noget ved, derved at man kan få
ført transaktionen tilbage på egen foranledning!

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-07-03 08:51

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> [...]
> tidligere i strengen
>
> Forrige år var det M&P der var i krise; men de kører da stadig :-/

Næh, det er muligt jeg forveksler HG med M&P.

Jeg må lige hjem og kigge i de engelske MC blade. De skrev en del om det
sidste efterår/vinter.

Fra : wheeler

Dato : 07-07-03 16:50

"rip3" <rip3.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvilket!) og læste i deres nyhedssektion at Hein Gericke er på vej i
> betalingsstandsning, så det er nok ikke det rigtige tidspunkt at handle

[KLIP]

Takker, men nu har jeg tænkt mig at troppe personligt op, så det kan højest
blive et spm. om manglende reklamationsmulighed under garantiperioden.

Fra : IJ

Dato : 07-07-03 17:20

> [...]
>
> --
> Wheeler
> Fjern "x" i mailadresse ved direkte svar

Hvis du skal have beklædning er der også Biker-Outfit Oeversee.
Har selv handlet der sidste sæson.
http://www.biker-outfit.de

mvh
Ib

Fra : Armand

Dato : 08-07-03 22:07

IJ <nospam@nospam.dk> skrev i en

> højest

> Hvis du skal have beklædning er der også Biker-Outfit Oeversee.
> Har selv handlet der sidste sæson.
> http://www.biker-outfit.de

Polo ér en pris og udvalgs - mæssig ligeværdig konkurrent!
Check mit indlæg fra igår om køb af cordura-sæt og hjælm til lige over
2.000,- kr!

--
Armand.