Polen - er det en god ide ?
Fra : jeg

Dato : 07-07-03 10:01

Jeg overvejer at køre en tur til polen , området omkring stettin.

Har nogle været der fornylig. Er det slemt med mc tyverier ?

Mvh Jeg

Fra : Brian Kjær

Dato : 07-07-03 10:42

Der er faktisk ikke mange MCere i Polen, så det er svært at udtale sig om,
men helt klart hold dig fra rastepladser og øde steder. Hvis du skal ind til
byerne vil jeg helt klart anbefale at du benytter dig af de mange
aflukkede/overvågede p-pladser, de koster alligevel ikke mere end ca swt2
(4kr) på time

/Brian

Fra : Jens Jessen

Dato : 07-07-03 12:56

Nej, det er ikke slemt. Har været der flere gange på min gamle Nimbus.

Med venlig hilsen
Journalist Jens Jessen (Djf)
Skanderborgvej 140, DK 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax + 45 8657 7204
Mobil + 45 2073 7471

Fra : peterl

Dato : 07-07-03 13:14

Kør langsomt. vejene er MEGET dårlige oppe nordpå.

Langere sydpå findes der nogen af europas nyeste og lækreste motorveje...

-PeterL

Fra : Benny Thomsen

Dato : 07-07-03 21:34

Har rejst i Polen i ca 10 år. Området du nævner er meget flot. Men pas på de
øde steder - og husk ALLE dine papirer på cyklen. De skal kunne fremvises
hvis du stoppes i et rutinetjek - eller en fartkontrol

God tur

Benny