Moternummer
Fra : LLL

Dato : 06-07-03 22:15

Hej Ng

Jeg har en aprilia sonic, men jeg ved bare ik hvor moternummeret står på
den, håber nogen kan sige mig det, altså skal mane pille hele det der sted
hvor der er kickstateren eller hva, for at se det??? Jeg er squ ik ham der
ved mest om kanllerter, hehe..

Fra : Klaus G.

Dato : 07-07-03 23:18

> [...]
> den, håber nogen kan sige mig det, altså skal mane pille hele det der sted
> hvor der er kickstateren eller hva, for at se det??? Jeg er squ ik ham

Nu er jeg ret doven, og gidder derfor ikke rejse mig. Men mener det står
nede ved koblingen et sted. Altså udenpå. Hvis du ikke kan finde det, så
skriv lige, så skal jeg nok kigge på min scooter :)

Stelnummeret er bag den lille plade lige foran dine knæ når du sidder ned...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)