priser på tag tegl sten????
Fra : Lars Bach

Dato : 06-07-03 20:01

Jeg har fået lagt nogle dobbeltvinget teglsten på en halvmur jeg har
lavet....og har lige fået regningen hvorpå der står at de koster 40,30 kr. +
moms stk???? er det ikke helt galt? en teglsten koster vel ikke mere end en
5'er stykket, er det evt. fordi at jeg er kommet til at skulle betale kvm
pris i stedet for stk pris?? det skal lige nævnes at der er snakke om en
dobbeltvinget tegl sten fra højslev tegl, fatter hat af de priser...det må
sq være dyrt at få lagt et tegl tag

Fra : Søren

Dato : 07-07-03 15:12

Jeg har set de sorte til 65,- pr. stk. men ville dog aldrig give den pris.
De kan nok fåes til 20-30 kr. men det er jo noget dyrt noget, hvis man ikke
bruger billig stål/epoxy etx.

Mvh Søren

+

Fra : Gunnar S. Müller

Dato : 08-07-03 22:29

Hej Lars
Jeg lagde nyt tag på huset sidste år, prisen for sortglaserede tegl (tyske)
var 165,-/m2 plus noms - altså rundt regnet 206,- pr. kvadratmeter, og der
gik 10 tegl til en kvadratmeter... stk. prisen var altså 20,60 kr.

For 40 kr.pr stk. så regner jeg med at de er forgyldte ?

Med venlig hilsen
Gunnar S. Müller